Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smurfis
eamane skrev:
IED skrev:
eamane skrev: Wrapsody Bali Breeze Javed :)

Precis en sjal som skulle vara perfekt här hemma :love:
Får man fråga vart du inhandlat den? :hide:
JinxLinda skrev:eamane vart beställde du den ifrån?? :hmm:
Bebecanelle :) Specialbeställning och hon skulle inte beställa mer från Gypsymama nu förrän till jul!
Jag som inte ens på långa vägar är grvid kan vänta länge, men en sån vill jag ha! :app: Var det smidigt att beställa? Vad kostade den, och vad gick frakten på? Några extrautgifter att tänka på?
Användarens profilbild
Av Grönöga
Grönöga skrev:köpte en beco till maken idag så nu väntar jag på den :lol: :roll:
Den kom idag! :D Nu ska det bara gå några veckor så det känns lite lättare att beställa en Katiwrap earthy rainbow.. :roll: Hur lång tid mellan inköp av nya bärdon måste det gå för att man verka något så när normal?? :hmm:
Av eamane
smurfis skrev:
eamane skrev:
IED skrev:
eamane skrev: Wrapsody Bali Breeze Javed :)

Precis en sjal som skulle vara perfekt här hemma :love:
Får man fråga vart du inhandlat den? :hide:
JinxLinda skrev:eamane vart beställde du den ifrån?? :hmm:
Bebecanelle :) Specialbeställning och hon skulle inte beställa mer från Gypsymama nu förrän till jul!
Jag som inte ens på långa vägar är grvid kan vänta länge, men en sån vill jag ha! :app: Var det smidigt att beställa? Vad kostade den, och vad gick frakten på? Några extrautgifter att tänka på?
Det går ju alltid att beställa direkt från gypsymama ;) Den är supertunn och skön att bära i, det är ju en WBB så passar bra på sommaren. Minns ej frakten men totalt ca 700 tror jag ifrån bebecannelle, men då tog den ju vägen om England. Gypsymama finns ju i USA så vet inte hur det blir med tull. Det kanske går att fråga diddeldi med?
Användarens profilbild
Av zero.sara
sapos skrev::hello:
NU väntar jag på en sjal :vågen: så när den kommer ska den batikas 8)
Vad blir det för någon? :)
Jag vill också vänta på sjal :D
Av frto
zero.sara skrev:
sapos skrev::hello:
NU väntar jag på en sjal :vågen: så när den kommer ska den batikas 8)
Vad blir det för någon? :)
Jag vill också vänta på sjal :D
Hemligt tills den kommit coh blivit batikad :fnissa:

Och jo det är jag Sapos här fast under annan användare.. lyckats på något sätt eller något sätt vet hur :oops: gjort så jag inte kommer in på min ordinarie :| och klarar mig ju inte utan sb så skapa en tillfällig användare tills April förhoppningsvis kan hjälpa mig komma in på min "riktiga" igen
Användarens profilbild
Av Ashe
Jag väntar på en Zara Niike.
Jag hoppas att den kommer i morgon eller på onsdag. :mrgreen:
Av frto
Ashe skrev:Jag väntar på en Zara Niike.
Jag hoppas att den kommer i morgon eller på onsdag. :mrgreen:
:tumup:
Användarens profilbild
Av mari_tres
frto skrev: Hemligt tills den kommit coh blivit batikad :fnissa:

Och jo det är jag Sapos här fast under annan användare.. lyckats på något sätt eller något sätt vet hur :oops: gjort så jag inte kommer in på min ordinarie :| och klarar mig ju inte utan sb så skapa en tillfällig användare tills April förhoppningsvis kan hjälpa mig komma in på min "riktiga" igen
:fnissa: Är man för hemlig i väntatrådar så blir man portad :Hahaa:
Av frto
mari_tres skrev:
frto skrev: Hemligt tills den kommit coh blivit batikad :fnissa:

:fnissa: Är man för hemlig i väntatrådar så blir man portad :Hahaa:
:Hahaa: jaså det är SÅ det ligger till :tumup:
Av frto
:siishah:
jag väntar på 2 sjalar till nu :siishah:

Så 3sjalar borde komma denna vecka :tumup:
Användarens profilbild
Av Jemmah
frto skrev: :siishah:

Vad smart, jag måste också skaffa flera användare :tumup: sapos har köpt en ny sjal och frto två... det blir tre. Undrar om maken skulle gå på det :think:
Av sjaltokan
frto skrev::siishah:

:siishah: :lol:
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?