Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Grönöga
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:Nu har jag iallafall slutat att vänta på svar från Finland, så nu ska jag betala och sätta mig vid brevlådan :vågen:
YEEEY :app:
:mrgreen:
Användarens profilbild
Av June
JennyB73 skrev:Jag väntar och längtar efter min On-bag :vågen:

Min kom med posten idag. Även den köpt här på SB. Så fin är den och din ser också fin ut. Hoppas du inte behöver vänta för länge.
Av Jinxan
June skrev:

Min kom med posten idag. Även den köpt här på SB. Så fin är den och din ser också fin ut. Hoppas du inte behöver vänta för länge.
vad orättvist att ni får post på lördagarna ;)
Av sjaltokan
JinxLinda skrev:
June skrev:

:iagree: :lol:
Av legenden29
Mina glasögon verkar ha gallrat bort annonser med onbags, för inte har jag sett några sådana, inte....
Av Hell Cat
legenden29 skrev:Mina glasögon verkar ha gallrat bort annonser med onbags, för inte har jag sett några sådana, inte....
Vilken tur för mig :lol:
Användarens profilbild
Av June
legenden29 skrev:Mina glasögon verkar ha gallrat bort annonser med onbags, för inte har jag sett några sådana, inte....

Har legat på säljes ett tag, och ligger där fortfarande. Tur för mig att du inte sett den, jag har varit på jakt efter en onbag länge, de är så svåra att få tag på här.
Användarens profilbild
Av June
thowida skrev:
JinxLinda skrev:
June skrev:

:iagree: :lol:
Antar att det är ännu mera orättvist att vi får hemleverans på allt, även stora paket och ofta är portot också fritt inom landet när man köper sjalar och vagnar och liknande saker. Så lite bortskämd blir man här.
Användarens profilbild
Av June
Fast det finns ju nackdelar också med att bo här. Men det var ju inte därför jag gick på denna tråd från första början. Jag skulle ju skriva att jag nu sitter här och väntar på min Zara curry.
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Den borde du få på måndag!
Hoppas du gillar den :oops: den är ju inte proffssydd direkt, det gick många nålar då den syddes ... :rodna: men funktionen finns ju! :wink:

Ska ta bort annonsen om den är kvar...
Av Hell Cat
Emmamedhunden skrev:
Den borde du få på måndag!
Hoppas du gillar den :oops: den är ju inte proffssydd direkt, det gick många nålar då den syddes ... :rodna: men funktionen finns ju! :wink:

Ska ta bort annonsen om den är kvar...
Jag kommer älska den, det är jag säker på. Jag blir ju imponerad av att folk kan sy i en knapp :Hahaa: :wink:
Användarens profilbild
Av smurfis
IED skrev:
eamane skrev:
JennyB73 skrev:
eamane skrev:Nu har det äntligen blivit bild på den där tunna svarta tygbiten jag väntade på ;) Det krävdes en sjalträff och Monnis som fotograf så jag stjäl bilden ur sjalträffstråden :)
Bild
Vad heter den sjalen? Den är fräck på dig men jag skulle inte passa alls i den...
Wrapsody Bali Breeze Javed :)

Precis en sjal som skulle vara perfekt här hemma :love:
Får man fråga vart du inhandlat den? :hide:
Vad är det jag ser? Är det en sjal med döskallar på!? :siishah: :shock: Hur är den i tyget? VILL HA!!!!!!!
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?