Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av legenden29
Håller med om att den var tuff, en tönt som jag skulle se helt off ut i den.... Tur det finns sjalar som passar geeks som mig oxå....
Av Hell Cat
legenden29 skrev:Håller med om att den var tuff, en tönt som jag skulle se helt off ut i den.... Tur det finns sjalar som passar geeks som mig oxå....
:fnissa: precis vad jag känner oxå :oops:
Användarens profilbild
Av katha
Om ni tittar lite så har hon en matchande thaiväska till också. Skittufft, hon var var supersnygg i den! :tumup:
Av IEDN
eamane skrev:
JennyB73 skrev:
eamane skrev:Nu har det äntligen blivit bild på den där tunna svarta tygbiten jag väntade på ;) Det krävdes en sjalträff och Monnis som fotograf så jag stjäl bilden ur sjalträffstråden :)
Bild
Vad heter den sjalen? Den är fräck på dig men jag skulle inte passa alls i den...
Wrapsody Bali Breeze Javed :)

Precis en sjal som skulle vara perfekt här hemma :love:
Får man fråga vart du inhandlat den? :hide:
Av eamane
IED skrev:
eamane skrev: Wrapsody Bali Breeze Javed :)

JinxLinda skrev:eamane vart beställde du den ifrån?? :hmm:
Bebecanelle :) Specialbeställning och hon skulle inte beställa mer från Gypsymama nu förrän till jul!
Av IEDN
eamane skrev:
IED skrev:
eamane skrev: Wrapsody Bali Breeze Javed :)

JinxLinda skrev:eamane vart beställde du den ifrån?? :hmm:
Bebecanelle :) Specialbeställning och hon skulle inte beställa mer från Gypsymama nu förrän till jul!
*suck*
Användarens profilbild
Av sanna73
Idag kom både Symphuo och rosa ringsjal :vågen:
En perfekt sjaldag att komma hem till efter en tuff dag på jobbet :loving:
Av legenden29
Nu har jag blivit såld på mei tais så nu har jag köpt en freehand, en theresa, som kanske kan göra trista mig lite piggare.... Snygg är den!
Senast redigerad av legenden29 den mån aug 17, 2009 18:32, redigerad totalt 1 gånger.
Av Jinxan
sanna73 skrev:Idag kom både Symphuo och rosa ringsjal :vågen:
:vågen: :app:
Användarens profilbild
Av katha
Har du hunnit klämma nåt på symphuo? Hur uttalar man det ordet egentligen? :hmm:
Hur är den? Jaghar hört många säga att den är färdigingosad när den kommer, sant eller falskt?
Är alla Girasoler så kanske? Jag är lite nyfiken eftersom jag aldrig provat en girasol.
Skulle man kunna jämföra den med nån annan sjal?
Hur är den vävd egentligen? Mycket giv? Tjocklek?
Användarens profilbild
Av sanna73
JinxLinda skrev:Jag säger Symmfo typ.. :tumup:
:iagree:
katha skrev:
Har du hunnit klämma nåt på symphuo? Hur uttalar man det ordet egentligen? :hmm:
Hur är den? Jaghar hört många säga att den är färdigingosad när den kommer, sant eller falskt?
Är alla Girasoler så kanske? Jag är lite nyfiken eftersom jag aldrig provat en girasol.
Skulle man kunna jämföra den med nån annan sjal?
Hur är den vävd egentligen? Mycket giv? Tjocklek?
Jag instämmer med dem som sägar att den är ingosad och klar. Tunn och härlig. Jag tycker den känns ganska lik min hoppe, men då är det en väldigt tunn och gosig hoppe jag har :loving: . Mjukare än mina randiga diddysar men ungefär samma tjocklek. Lika tunn, men mer stabil än de easy jag haft. Tja jag älskar den helt enkelt :heart:
Jag har haft en Kattiwrap innan och den var också mjuk och härlig, dock tror jag den var snäppet tjockare, men minnet kan lura mig en aning där :hmm:
Av legenden29
Jag älskar GSen (jag säger symfon om den, helt enkelt, eller skriver GS...) just för att den är mjuk o go redan från början så det känns somom nån har burit in den åt mig. Inte alls som Storken jag köpte som första vävda sjal, köpte helt ny, novis som jag var....

My Freehand has now been dispatched! Am so excited!
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?