- mån aug 03, 2009 22:25
Håller med om att den var tuff, en tönt som jag skulle se helt off ut i den.... Tur det finns sjalar som passar geeks som mig oxå....
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
legenden29 skrev:Håller med om att den var tuff, en tönt som jag skulle se helt off ut i den.... Tur det finns sjalar som passar geeks som mig oxå....
eamane skrev:JennyB73 skrev:Wrapsody Bali Breeze Javedeamane skrev:Nu har det äntligen blivit bild på den där tunna svarta tygbiten jag väntade påVad heter den sjalen? Den är fräck på dig men jag skulle inte passa alls i den...Det krävdes en sjalträff och Monnis som fotograf så jag stjäl bilden ur sjalträffstråden
![]()
IED skrev:eamane skrev: Wrapsody Bali Breeze Javed
Precis en sjal som skulle vara perfekt här hemma![]()
Får man fråga vart du inhandlat den?
JinxLinda skrev:eamane vart beställde du den ifrån??Bebecanelle
eamane skrev:*suck*IED skrev:eamane skrev: Wrapsody Bali Breeze Javed
Precis en sjal som skulle vara perfekt här hemma![]()
Får man fråga vart du inhandlat den?JinxLinda skrev:eamane vart beställde du den ifrån??BebecanelleSpecialbeställning och hon skulle inte beställa mer från Gypsymama nu förrän till jul!
sanna73 skrev:Idag kom både Symphuo och rosa ringsjal![]()
En perfekt sjaldag att komma hem till efter en tuff dag på jobbet
sanna73 skrev:Idag kom både Symphuo och rosa ringsjalHar du hunnit klämma nåt på symphuo? Hur uttalar man det ordet egentligen?![]()
En perfekt sjaldag att komma hem till efter en tuff dag på jobbet
JinxLinda skrev:Jag säger Symmfo typ..
katha skrev:Jag instämmer med dem som sägar att den är ingosad och klar. Tunn och härlig. Jag tycker den känns ganska lik min hoppe, men då är det en väldigt tunn och gosig hoppe jag harsanna73 skrev:Idag kom både Symphuo och rosa ringsjalHar du hunnit klämma nåt på symphuo? Hur uttalar man det ordet egentligen?![]()
En perfekt sjaldag att komma hem till efter en tuff dag på jobbet![]()
Hur är den? Jaghar hört många säga att den är färdigingosad när den kommer, sant eller falskt?
Är alla Girasoler så kanske? Jag är lite nyfiken eftersom jag aldrig provat en girasol.
Skulle man kunna jämföra den med nån annan sjal?
Hur är den vävd egentligen? Mycket giv? Tjocklek?
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?