Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
thowida skrev:snart är det måndag och post.. :vågen:
Precis vad jag tänkte skriva, ungefär 12 timmar kvar
Av Blossom
Jag beställde visst en ny sjal alldeles nyss... längtar redan tills jag får det långa vackra tygstycket! :heart:
Av sjaltokan
Chily skrev:Jag beställde visst en ny sjal alldeles nyss... längtar redan tills jag får det långa vackra tygstycket! :heart:
:fnissa:

:loving:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Chily skrev:Jag beställde visst en ny sjal alldeles nyss... längtar redan tills jag får det långa vackra tygstycket! :heart:
:iagree: :fnissa: 8)
Av Lenaskeå
Nu går jag oxå i väntans tider! Men jag får nog vänta i ca 2 veckor är jag rädd.. (tur att jag har lite mer tålamod än sonen som hoppar & skriker då han inte får som han vill! :tumup: )
Användarens profilbild
Av sanna73
Lenaskeå skrev:Nu går jag oxå i väntans tider! Men jag får nog vänta i ca 2 veckor är jag rädd.. (tur att jag har lite mer tålamod än sonen som hoppar & skriker då han inte får som han vill! :tumup: )
Fast det är nog sundare att hoppa och skrika på riktigt än att göra det inom sig :wink:
Av Lenaskeå
sanna73 skrev:
Lenaskeå skrev:Nu går jag oxå i väntans tider! Men jag får nog vänta i ca 2 veckor är jag rädd.. (tur att jag har lite mer tålamod än sonen som hoppar & skriker då han inte får som han vill! :tumup: )
Fast det är nog sundare att hoppa och skrika på riktigt än att göra det inom sig :wink:

Fast jag har inte ork ens att göra det! :roll:
Användarens profilbild
Av katha
JinxLinda skrev::eld: Min sjal låg i lådan :app: :love: :heart: :loving:
Vad var det?! Bild,bild,bild,bild.... :D :eld:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Lenaskeå skrev:
sanna73 skrev:

Fast jag har inte ork ens att göra det! :roll:
Du ska inte hoppa heller i ditt tillstånd :this: :wink: Du kan få skutta lite, på sin höjd :fnissa:
Av Jinxan
Men :gaah:
Nu har jag fått en sjal med hål i igen, men inte vävfel utan trådar som är av, flera stycken.

Blir att skicka tillbaka denna :cry:
Av Lenaskeå
JinxLinda skrev:Men :gaah:
Nu har jag fått en sjal med hål i igen, men inte vävfel utan trådar som är av, flera stycken.

Nej! Så tråkigt! :shock:
Av Jinxan
inte jag har pengar just nu till att skicka tillbaka den.. FK har krånglat så föräldrapenningen har inte kommit som den ska :? :gaah:
Av sjaltokan
JinxLinda skrev:Men :gaah:

:shock:
vad var det för sjal denna gången? :evil:
  • 1
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?