Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
Lindiwe skrev:Jag har burit N i min Kozy MT nere på stan idag. Sen hade hon svårt att somna så jag satte upp henne på ryggen och sen kom jag på att vi ju skulle till posten men hon hade redan somnat och varken hon eller jag var varmt klädda så då fick det bli ett lite annorlunda bärskydd (som inte direkt gjorde något för figuren...). Jag drog på mig och henne en gammal stickad yllekjol och ni må tro att folk har stirrat och undrat hur jag lyckats få henne att sitta fast i bara en kjol... :lol:

Bild

Under kjolen sitter hon i vår beco butterfly! :)
:app:
Av Jinxan
Lindiwe skrev:Jag har burit N i min Kozy MT nere på stan idag. Sen hade hon svårt att somna så jag satte upp henne på ryggen och sen kom jag på att vi ju skulle till posten men hon hade redan somnat och varken hon eller jag var varmt klädda så då fick det bli ett lite annorlunda bärskydd (som inte direkt gjorde något för figuren...). Jag drog på mig och henne en gammal stickad yllekjol och ni må tro att folk har stirrat och undrat hur jag lyckats få henne att sitta fast i bara en kjol... :lol:

Bild

Under kjolen sitter hon i vår beco butterfly! :)
smart! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Idag blev det favoriten Wellen granat som fick jobba lite. Först till skohandlaren. Det gick fö utmärkt att mäta foten och köpa nya skor till bustrollet samtidigt som hon satt fint på ryggen. Var inne i en annan skobutik i går och innan vi kom därifrån var jag genomsvett och hälften av skorna låg på golvet :roll: Så idag tog jag det säkra före det osäkra :D
Skohandlaren var mycket imponerad :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
Woodgroves skrev:Febrig dotter (igen) på magen i MT från Taitasi.
:( Hoppas hon blir frisk snart

Själv har jag burit i manducan på 2 promenader och så hade jag med indion som backup om barnet inte hade velat åka vagn på stan :)
Användarens profilbild
Av emellen
Idag har jag burit med Manducan på ryggen, börjar få till snitsen nu och hasade fram henne under armen när hon somnat istället för att lägga ner henne i sängen och knäppa av selen! :vågen:
Användarens profilbild
Av Björklöv
Elisan har varit i tjänst idag igen. Höftkryss på Ica och hem - då delade vi på ett äpple.
Bild
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jag har vågat mig på flera ryggknytningar med Kozy MT idag och det är ju riktigt lätt (fast N får ligga på sängen och så drar jag upp henne på ryggen) och skönt. Min granne frågade mig idag hur många selar och sjalar jag har egentligen eftersom jag har en ny varje gång vi träffas :oops: :lol:
Ikväll har jag burit i Beco Butterfly och sen fick maken bära i Becon när vi handlade.
Användarens profilbild
Av zingo
Netta skrev:Vi har varit ute och gått på två promenader i strålande solsken idag, med Hoppe Oslon
:rofl: jag läste hoppe Olsson å :hmm: undrade har det kommit en ny???

Sen kollade jag vem det var å kom på att det var ju Oslo du hade!!!
å sen läste jag igen å :siishah: det står ju Oslon!

Jag har bärt i Papayan i morse å zingoselen fick tjänstgöra på ridskolan.
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Idag har jag bara burit på axlarna. Fy, det är mkt mer obekvämt än sjal/sele. Skulle möta make och barn efter jobbet och han hade bara tagit med en sulky och ingen sele. :siishah:
Alltså, jag struntar i handväska, glömmer extrakläder och tar aldrig med mig paraply, men bärtyg glömmer jag aldrig!
Förutom då som idag när jag gick till jobbet kl 6.00 utan barn. Nästa vecka när vi ska träffas är det jag som har becon med till jobbet och släpar runt den hela dagen...
Användarens profilbild
Av Netta
zingo skrev:
Netta skrev:Vi har varit ute och gått på två promenader i strålande solsken idag, med Hoppe Oslon
:rofl: jag läste hoppe Olsson å :hmm: undrade har det kommit en ny???

Sen kollade jag vem det var å kom på att det var ju Oslo du hade!!!
å sen läste jag igen å :siishah: det står ju Oslon!

Jag har bärt i Papayan i morse å zingoselen fick tjänstgöra på ridskolan.
:Hahaa: Det där är jag jätteskicklig på också. Läser första bokstaven eller bokstäverna och hittar på resten. :crazy:
Av Woodgroves
Burit febrig dotter med öroninflammation på ryggen på morgonen i MT från Eden.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 26
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?