Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
sanna73 skrev:
thanisa skrev:
sanna73 skrev:Nu får jag också hänga här 8)
Ska du få en girasol i födelsedagspresent? :D
Nej, jag valde att ge mig själv en nino ull i födelsedagspresent istället :loving:
Det låter härligt. Hoppas den kommer snart.
Användarens profilbild
Av sanna73
thanisa skrev:
sanna73 skrev:
thanisa skrev:
sanna73 skrev:Nu får jag också hänga här 8)
Ska du få en girasol i födelsedagspresent? :D
Nej, jag valde att ge mig själv en nino ull i födelsedagspresent istället :loving:
Det låter härligt. Hoppas den kommer snart.
Det hoppas jag med :app:
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:
Nyförvärvet ska jag betala för idag, och hoppas på att få den i början på nästa vecka, men ni har nog redan sett den :wink:
Dumt att köpa innan helgen ;)

Vem är det som säljer då?
En annan sjalgalning :lol: :wink:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:
Nyförvärvet ska jag betala för idag, och hoppas på att få den i början på nästa vecka, men ni har nog redan sett den :wink:
Dumt att köpa innan helgen ;)

Vem är det som säljer då?
En annan sjalgalning :lol: :wink:
thowida :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev: En annan sjalgalning :lol: :wink:
thowida :lol:
:Hahaa: Var det verkligen så genomskinligt? :lol:
Av gurkan
Jag vill inte sumpa den glada stämningen, men nu är jag lite putt på att mitt paket inte kommer. Det skickades från en sjalbarnare i Göteborg i lördags och jag har inte sett röken av det. Ringde mitt utlämningsställe idag, men de hade inget inne hos sig till mig.

Så jag ringde SB:aren och undrade om hon inte kunde ringa inlämningsstället. Men hon hade lagt det på en låda... Men hon skulle efterforska.

Jag har aldrig behövt en ringsjal så mycket som nu, när den aldrig kommer.
Av Jinxan
gurkan76 skrev:Jag vill inte sumpa den glada stämningen, men nu är jag lite putt på att mitt paket inte kommer. Det skickades från en sjalbarnare i Göteborg i lördags och jag har inte sett röken av det. Ringde mitt utlämningsställe idag, men de hade inget inne hos sig till mig.

Så jag ringde SB:aren och undrade om hon inte kunde ringa inlämningsstället. Men hon hade lagt det på en låda... Men hon skulle efterforska.

:klappar: Det händer att det tar tid för posten att komma fram.
Användarens profilbild
Av zero.sara
gurkan76 skrev:Jag vill inte sumpa den glada stämningen, men nu är jag lite putt på att mitt paket inte kommer. Det skickades från en sjalbarnare i Göteborg i lördags och jag har inte sett röken av det. Ringde mitt utlämningsställe idag, men de hade inget inne hos sig till mig.

Går att efterlysa på postens hemsida. Två paket som jag har skickat har varit på villovägar, det ena 1 vecka och det andra 3 :whut: veckor. Inte kul när jag sålt sakerna och de inte kommer fram med en gång :( Som tur är har de kommit tillrätta.

Hoppas ditt också gör det snart
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag var också med om att det tog tid en gång, men då jag fick paketet så såg jag att postnummret var skrivet så att en trea såg ut som en åtta så antagligen var det därför, iaf den gången.
Av eamane
zero.sara skrev:
eamane skrev:
thowida skrev:
eamane skrev:Nu har jag väntat en vecka :? 3-4 veckors väntetid stod det när jag beställde.... En evighet!
:klappa:
Den kommer säkert nästa vecka när jag inte är hemma :evil:
Vad väntar du på för något? :)
Nånting svart ;) Och det är visst skickat från USA nu, men det ska ju till England först med :?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Väntar på att det ska bli måndag 8)
Användarens profilbild
Av sanna73
zero.sara skrev:Väntar på att det ska bli måndag 8)
Jag vill ha onsdag :app:
Användarens profilbild
Av mari_tres
sanna73 skrev:
zero.sara skrev:Väntar på att det ska bli måndag 8)
Jag vill ha onsdag :app:
Och jag tror att jag vill ha tisdag :Hahaa:
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?