Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av UWO
JinxLinda skrev::eld: Idag kom R's present. :app:
Fast jag blev besviken, den var inte så fint gjord. Så jag ska maila och klaga faktiskt!! Plus att en sak saknades :evil: Nog för att den inte var dyr, men ändå!!
:evil:
JinxLinda skrev: I eftermiddag kan jag hämta två sjalar också :app: :eld: Wooohooo, äntligen kommer dom!
:vågen:
Användarens profilbild
Av sapos
Fast jag blev besviken, den var inte så fint gjord. Så jag ska maila och klaga faktiskt!! Plus att en sak saknades :evil: Nog för att den inte var dyr, men ändå!!

I eftermiddag kan jag hämta två sjalar också :app: :eld: Wooohooo, äntligen kommer dom!
Vad roligt att de kommer lite saker till er nu :vågen:
Men vad synd med käppen...
Användarens profilbild
Av sapos
sapos skrev:

I eftermiddag kan jag hämta två sjalar också :app: :eld: Wooohooo, äntligen kommer dom!
Glömde ju skriva att bilder krävs :kamera:
Av Jinxan
sapos skrev:
sapos skrev:

Glömde ju skriva att bilder krävs :kamera:
Självklart. Men R skulle få lägga ut en bild först ;) Han ville det. Så jag får helt enkelt ge mig till tåls. :?
Av sjaltokan
Hörni tjejer var är alla fina bilder?? :evil:

En nino med ull blev det visst.. :vågen:
Av Jinxan
thowida skrev:Hörni tjejer var är alla fina bilder?? :evil:

En nino med ull blev det visst.. :vågen:
bilder kommer sen, när jag har fått hem sjalarna :D Orkar inte tömma kameran bara för bilderna på R's present :fnissa:
Av Jinxan
Nu har jag fått hem sjalarna. Dom är gudomligt mjuka och sköna. MEN ni får vänta ett tag till på bilderna, för nu ska jag snart åka och lämna in min dator :( Skärmen blir rosa då och då, och det är väldigt irriterande
Av legenden29
JinxLinda; Uppdatera en virrig själ, vad är det för vackra stycken du fått hem nu? Min chocco finns i allafall på posten så jag ska hämta ut den ikväll, sonen sover nu o sen är det mat som ska fixas o styvbarn som kommer hem och väska som ska packas inför imorgon o väska som ska packas inför tripp till beachen ikväll, och jaaaa, jag skjuter upp det mysiga till ikväll o ska då njuta i lugn o ro av att packa upp ännu en vacker sjal!
Bilder kommer, LUGN, måste bara se till att det finns batteri i efter makens resa! Lägger på laddning direkt!
Av Jinxan
legenden29, det får du se när bilderna kommer ;)

Nu får jag vänta på en till sak

Min mini-laptop :roll: Skärmen har bråkat som tusan och blivit rosa lite väl ofta, så idag lämnade jag in den där vi köpte den och självklart ska den skickas till tyskland :roll:
2-3 veckor tills jag har den igen... så nu kommer man inte SB'a lika ofta :(
Användarens profilbild
Av katha
Imorrn eller på onsdag landar det en lånesjal hos mig..... en zara....... :love: Gissa vilken?
Av legenden29
katha skrev:Imorrn eller på onsdag landar det en lånesjal hos mig..... en zara....... :love: Gissa vilken?
Vad spännande! Vilken? Jag har inte varit inne så mycket här på senaste tiden så jag har helt missat vad du trånar efter!
Av Jinxan
katha skrev:Imorrn eller på onsdag landar det en lånesjal hos mig..... en zara....... :love: Gissa vilken?
en chocco? :hmm:
Av sjaltokan
Du har bytt avatar.. :tumup:

Kul med en lånezara..
Användarens profilbild
Av katha
snart kommer en lavendel.... :loving:
  • 1
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 196

Har inget revolutionerande att säga mer ä[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?