Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Anna skrev:Undra om min unge är kort i kroppen? Nu går knävecken precis till kanten på vår M men ryggdelen går till halva huvudet på henne så hon bara kan snegla över kanten.
du kanske har en långben hemma? :lol:
Ja, det beror nog väldigt mycket på proportionerna. Jag fick lite mått på Wompat medium och den är ngt kortare i ryggen än min Boba 2g, bredden tror jag var likvärdig medan sittbredden var några cm större på Wompat. Så jag tror nog jag kör på toddler eftersom jag vill ha en sele som är större än Boban. Så får han växa i den helt enkelt, tycker inte det borde dröja så länge.
:vågen: idag har jag hämtat ut den :vågen:

Kan bara säga :love: :loving: :love: :loving:

Bild

Dock vill grabben som ska bäras inte bli buret just nu så väntar med bärbild ett tag. Det är iaf en strl medium och den räcker gott och väl denna sommar och säkert nästa sommar med och troligen kanske även ännu en sommar - om han fortfarande vill bli buren då :wink:
Ingah skrev::vågen: idag har jag hämtat ut den :vågen:

Bild

Dock vill grabben som ska bäras inte bli buret just nu så väntar med bärbild ett tag. Det är iaf en strl medium och den räcker gott och väl denna sommar och säkert nästa sommar med och troligen kanske även ännu en sommar - om han fortfarande vill bli buren då :wink:
Fin! Hoppas på en bild sen :)
Carolinah skrev:
Ingah skrev::vågen: idag har jag hämtat ut den :vågen:

Bild

Fin! Hoppas på en bild sen :)
håller med!! riktigt eldig :love:
Tänkte bara länka till två bilder som visar en 1-åring med stl 80/86 sittandes i Wompat toddler resp medium. Kanske lite intressant för er andra som också tänkt beställa och funderar på storlek. Men nu vet jag alltså inte hur lång barnet är, sen varierar det såklart hur man är byggd också men ändå.

Wompat toddler:

http://www.dragenenzo.nl/a-28851560/wom ... ack-white/
http://www.dragenenzo.nl/a-28851557/wom ... t-berries/

Samma barn i Wompat medium:

http://www.dragenenzo.nl/a-28851553/wom ... rn-lights/
Evelina1201 skrev:Tycker att det typ ser likadant ut? :hmm:
Skiljer ju inte så många cm på höjden.
Carolinah skrev:
Evelina1201 skrev:Tycker att det typ ser likadant ut? :hmm:
Skiljer ju inte så många cm på höjden.
så som barnet sitter i toddlerselen sitter min i mediumselen och det är samma storlek på barnen.. så det är nog inte så jättestor skillnad på storleken egentligen. antingen är min medium stor eller den toddlerselen liten, några cm syns ju liksom inte så mycket så du har nog gjort rätt i att ta toddlerstorleken ! :tumup:
Nu har min Wompat kommit, I love it! Han sitter kanon, är jättenöjd med storleken (toddler till 1-åring).

Bild

Bild
Carolinah skrev:Nu har min Wompat kommit, I love it! Han sitter kanon, är jättenöjd med storleken (toddler till 1-åring).

Bild

Bild
:love: skönt att det blev bra storlek!
Av anpa
Jag funderar på om S i axelbanden räcker för mig eller om jag ska ha mindre. De enda två selarna jag testat som känns ok på mig är boba och Beco butterfly, resten har varit för stora (är 152 cm). Det är den största anledningen till att jag kollar på en sån här. Älskade tula toddlern, men den var för stor... Funderar på en pre-school till min 2,5- åring.
Av anpa
anpa skrev:Jag funderar på om S i axelbanden räcker för mig eller om jag ska ha mindre. De enda två selarna jag testat som känns ok på mig är boba och Beco butterfly, resten har varit för stora (är 152 cm). Det är den största anledningen till att jag kollar på en sån här. Älskade tula toddlern, men den var för stor... Funderar på en pre-school till min 2,5- åring.
Puff nån som vet?
Av anpa
Aborre skrev:
anpa skrev:
anpa skrev:Jag funderar på om S i axelbanden räcker för mig eller om jag ska ha mindre. De enda två selarna jag testat som känns ok på mig är boba och Beco butterfly, resten har varit för stora (är 152 cm). Det är den största anledningen till att jag kollar på en sån här. Älskade tula toddlern, men den var för stor... Funderar på en pre-school till min 2,5- åring.
Puff nån som vet?
Jag tycker att mina M-axelband är lite stora ibland när jag bär på ryggen och har bara t-shirt och barnet har tunn tröja. Skulle vilja dra åt lite till liksom. Jag är 165/56 kg om det säger något :hmm: Jag har iofs trivts väldigt bra med Manduca och den brukar väl ses som för stor så jag vet inte. Rekommenderar dom inte en stl mindre till typ 160 cm och kortare?
Jo storlek S absolut, jag bara funderade på om jag behöver ännu mindre??
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 18
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?