Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
legenden29 skrev:Har suttit o skummat lite här o ni bara retas hela tiden. "Jag väntar på paket..." Jaha. VAD DÅ FÖR NÅT DÅ! Bara så ni vet det så väntar jag oxå men eftersom ni är såna retstickor så tänker inte jag heller berätta vad jag ska hämta på mitt postkontor, så det så! :floet2:
Jag tror jag vet.. :rock:
Av Jinxan
legenden29 skrev:Har suttit o skummat lite här o ni bara retas hela tiden. "Jag väntar på paket..." Jaha. VAD DÅ FÖR NÅT DÅ! Bara så ni vet det så väntar jag oxå men eftersom ni är såna retstickor så tänker inte jag heller berätta vad jag ska hämta på mitt postkontor, så det så! :floet2:
Du får väl föregå med gott exempel ;)
Användarens profilbild
Av sapos
thowida skrev:
Jag tror jag vet.. :rock:
Möjligen något från dig som även jag var sugen på? :roll: :wink:
Av legenden29
Jaså du, vilken sida har du kikat på då då och hur vet du att det var just jag som var där o inte någon annan som kanske vill vara o heta som jag?????
Av legenden29
[quote="JinxLinda Du får väl föregå med gott exempel ;)[/quote]

Näe, aldrig i livet, nu ska här bres på så ni blir riktigt nyfikna!!!!!! Hihi! :lol:
Av Jinxan
legenden29 skrev:[quote="JinxLinda Du får väl föregå med gott exempel ;)
Näe, aldrig i livet, nu ska här bres på så ni blir riktigt nyfikna!!!!!! Hihi! :lol:[/quote]
Okej! :tumup: Ska försöka bli riktigt nyfiken. :lol:
Användarens profilbild
Av sapos
legenden29 skrev:Jaså du, vilken sida har du kikat på då då och hur vet du att det var just jag som var där o inte någon annan som kanske vill vara o heta som jag?????
fast iofs så vet ju jag kanske en sjal du väntar hem :lol: en som varit på auktion........
Av Jinxan
sapos skrev:
legenden29 skrev:Jaså du, vilken sida har du kikat på då då och hur vet du att det var just jag som var där o inte någon annan som kanske vill vara o heta som jag?????
fast iofs så vet ju jag kanske en sjal du väntar hem :lol: en som varit på auktion........
Ja den vet nog många om ;)
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
sapos skrev:
Ja den vet nog många om ;)
:lol: 8) :loving:
Av legenden29
Lägg av! Menar ni att ni brukar sitta o sukta efter sjalar på vissa förbjudna sidor????? Jaha, men nu är det nämligen så att jag väntar hem TVÅ sjalar så det så. Haha, nu blev ni tysta va? (Hålla på och titta på MIN sjal på den där farliga sidan, hmmm *muttrar*)
Av Jinxan
legenden29 skrev:Lägg av! Menar ni att ni brukar sitta o sukta efter sjalar på vissa förbjudna sidor????? Jaha, men nu är det nämligen så att jag väntar hem TVÅ sjalar så det så. Haha, nu blev ni tysta va? (Hålla på och titta på MIN sjal på den där farliga sidan, hmmm *muttrar*)
Två sjalar är inte illa att vänta på :D :tumup:

Vilken färg har den då, om den är mångfärgad, så en av fägerna ;)
Användarens profilbild
Av sapos
legenden29 skrev:Lägg av! Menar ni att ni brukar sitta o sukta efter sjalar på vissa förbjudna sidor????? Jaha, men nu är det nämligen så att jag väntar hem TVÅ sjalar så det så. Haha, nu blev ni tysta va? (Hålla på och titta på MIN sjal på den där farliga sidan, hmmm *muttrar*)
:Hahaa: :app:

Vilken är den andra då? NY eller beg?
Av legenden29
Jaså ni, nu är ni allt nyfikna va? Den som lever får se...... (den andra är ny för jag har aldrig sett en sån på beg-marknaden här i Sverige....)

Så, hur går det för er med er väntan då, nån fler som kikar efter sjalavier? *byter strategiskt samtalsämne*
Användarens profilbild
Av sapos
legenden29 skrev:Jaså ni, nu är ni allt nyfikna va? Den som lever får se...... (den andra är ny för jag har aldrig sett en sån på beg-marknaden här i Sverige....)

Så, hur går det för er med er väntan då, nån fler som kikar efter sjalavier? *byter strategiskt samtalsämne*
:lol: spännande, när tror du att du får hem den då?

Jag fick hem mitt oaket idag så nu har jag inget mer att vänta på :wink:
Av sjaltokan
Och jag tror jag ska börja sälja istället för att vänta.. :hellu:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?