Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
eamane skrev:men du tar väl med den batikade lila den vill jag se..Väntar på sjalträff på måndag, då ska jag vill bli ägare till en tunn hoppe till
thowida skrev:vart är det sjalträff på måndag? *vill ju träffa er igen*eamane skrev:men du tar väl med den batikade lila den vill jag se..Väntar på sjalträff på måndag, då ska jag vill bli ägare till en tunn hoppe till
thowida skrev:får man vänta på att få skicka..![]()
fast mannen väntar i o för sig på sin zara orginal
sapos skrev:Karlsborgthowida skrev:vart är det sjalträff på måndag? *vill ju träffa er igen*eamane skrev:men du tar väl med den batikade lila den vill jag se..Väntar på sjalträff på måndag, då ska jag vill bli ägare till en tunn hoppe till
eamane skrev:Karlsborgthowida skrev:får man vänta på att få skicka..![]()
sapos skrev:Karlsborgthowida skrev:vart är det sjalträff på måndag? *vill ju träffa er igen*eamane skrev:men du tar väl med den batikade lila den vill jag se..Väntar på sjalträff på måndag, då ska jag vill bli ägare till en tunn hoppe till
Jodå den ska med
sapos skrev:Ja det är en träff i Boråstrakten oxå men....eamane skrev:Karlsborgthowida skrev:får man vänta på att få skicka..![]()
Jodå den ska med
inte så längt ju
ska nog spana möjligheter att åka dit
eamane skrev:Borås blir nog lite långt just nu faktisktsapos skrev:Ja det är en träff i Boråstrakten oxå men....eamane skrev:Karlsborgthowida skrev:får man vänta på att få skicka..![]()
Jodå den ska med
inte så längt ju
ska nog spana möjligheter att åka dit
sapos skrev:Den 5:e? Var inte träffen i Mariebergsskogen den 4:e?eamane skrev:]Borås blir nog lite långt just nu faktiskt
Ja det är en träff i Boråstrakten oxå men....Fast annars ska vi väl upp till Mariebergsskogen den 5:e iaf
eamane skrev:sapos skrev:Den 5:e? Var inte träffen i Mariebergsskogen den 4:e?eamane skrev:]Borås blir nog lite långt just nu faktiskt
Ja det är en träff i Boråstrakten oxå men....Fast annars ska vi väl upp till Mariebergsskogen den 5:e iaf
sapos skrev:eamane skrev:sapos skrev:Den 5:e? Var inte träffen i Mariebergsskogen den 4:e?eamane skrev:]Borås blir nog lite långt just nu faktiskt
menar ju den 4:e såklart
thowida skrev:zmurfan skrev:weeeeee, jag får vänta på en sjal!!!!Klart du kan få den skickad dit du vill..
Men jag åker bort i morgon så jag hoppas den kan bli skickad till mamma.
*hoppar och studsar*
zmurfan skrev:Nu har posten tagit hand om den så jag hoppas de sköter sig och den dimper ner på måndag.thowida skrev:zmurfan skrev:weeeeee, jag får vänta på en sjal!!!!Klart du kan få den skickad dit du vill..
*hoppar och studsar*Gulle dig!!
thowida skrev:Återstår att se. Mamma tar emot posten när den kommer. Jag och familjen tillbringar dagen i Stockholm med min syster och hennes pojkvän.zmurfan skrev:Nu har posten tagit hand om den så jag hoppas de sköter sig och den dimper ner på måndag.thowida skrev:zmurfan skrev:weeeeee, jag får vänta på en sjal!!!!Klart du kan få den skickad dit du vill..
*hoppar och studsar*Gulle dig!!
JinxLinda skrev:Någon som är haj på hur amerikanska posten fungerar?De delar ut post på lördagar iallafall så helt still är det inte trots helg!
Transporterar de över helgerna eller står allt still då? Min present till R blev nämligen skickad i fredags, och jag undrar om den kan ha blivit på väg ännu eller om den är kvar på inlämningsstället
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?