Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
sapos skrev:Nu är kameran tilbaka skickad då de ej hämtat ut den! :evil: Måste jag säga att jag är förbannad!! så nu ska den skickas dit igen så fort jag får den o fan vet allt!ersättning får vi förhoppningsvis....
:evil: :evil: :evil: :evil:
Användarens profilbild
Av sapos
:eld: nu är den här!!!!! men bild kommer senare....... :fnissa: Måste spela klart kortkulan men mor min vi är mitt i först
Av Jinxan
sapos skrev::eld: nu är den här!!!!! men bild kommer senare....... :fnissa: Måste spela klart kortkulan men mor min vi är mitt i först
:gaah: :nono: Måste få bild först, sen spela klart!
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
sapos skrev::eld: nu är den här!!!!! men bild kommer senare....... :fnissa: Måste spela klart kortkulan men mor min vi är mitt i först
:fnissa: färdig spelat men hinner inte få in bild nu
Av sjaltokan
sapos skrev:
JinxLinda skrev:
Hinner inte... :shock: :nono:
Användarens profilbild
Av sapos
thowida skrev:
sapos skrev:
JinxLinda skrev:
Hinner inte... :shock: :nono:
Nepp för sitter med färg i håret nu :wink: Passa på då jag fick lite hjälp att ha i färgen
Av legenden29
sapos skrev:Nepp för sitter med färg i håret nu :wink: Passa på då jag fick lite hjälp att ha i färgen
Men HerreGud kvinna, hur prioriterar du? :shock: Vem bryr sig om HÅRET, nu snackar vi sjalar!!!!!!
Av sjaltokan
legenden29 skrev:
sapos skrev:Nepp för sitter med färg i håret nu :wink: Passa på då jag fick lite hjälp att ha i färgen
Men HerreGud kvinna, hur prioriterar du? :shock: Vem bryr sig om HÅRET, nu snackar vi sjalar!!!!!!
:iagree:

:notworking:
Av legenden29
Nu väntar jag på att klockan ska bli 17. så vår personalfest börjar. Å så väntar jag på min gråa BB-slen som postades idag! (Hoppas verkligen jag köpte rätt längd nu då!)
Av Jinxan
mina sjalar borde vara här senast den 26'e Men det är ungefär en evighet tills dess :shock:
(och är dom inte här då, så ska hon som skickade dom efterlysa paketet då)

Vill ju ha mina sjalar nu :this:
Av Jinxan
thowida skrev:
legenden29 skrev:
:iagree:

:notworking:
:iagree: Bild
Användarens profilbild
Av sapos
:Hahaa: ska få på mig lite kläder nu så ska jag be sambon fota lite, går nog ut en sväng samtidigt, så kanske dröjer lite till? :fnissa: hoppas ni förlåter mig :heart:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Väntar fortfarande på svar :gaah: Det har inte kommit något än, varken på mail, telefon eller via post :gaah:
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 196

Har inget revolutionerande att säga mer ä[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?