- fre maj 27, 2011 11:56
Jag blir glatt överraskad att så många av er får positiva kommentarer! Senaste kommentaren för min och makens del, när jag bar på ryggen och han på magen i långsjalar: "Förlåt men jag måste bara fråga, är det där något asiatiskt sätt att bära på!?" (återigen kan ingen förklara mitt sjalande med något annat än att jag ser utländsk ut) varpå jag glatt svarade att nä, det här är europeiska långsjalar, på de flesta andra håll bär de med betydligt mindre avlastning. Sedan fick jag ett nummer av the Watchtower.
Nadin skrev:En äldre dam på COOP tittade på lillan i Sinon idag och sa "Oj, vilken söt vove!", log varmt och gick vidare. Om ett tag träffades vi igen på ett annat ställe i butiken, hon log varmt igen tills lillan vände på huvudet och gäspade. Tanten tapade hakan, slutade le och gick fort därifrånPåminner mig om när min sambo plötsligt började recitera ur en bok han läste om papperslösa flyktingar. En boliviansk kvinna (har jag för mig) sa att Sverige var ett så märkligt land, där man bär sina hundar i famnen men lägger barnen ifrån sig i vagnar.![]()
Jag blir glatt överraskad att så många av er får positiva kommentarer! Senaste kommentaren för min och makens del, när jag bar på ryggen och han på magen i långsjalar: "Förlåt men jag måste bara fråga, är det där något asiatiskt sätt att bära på!?" (återigen kan ingen förklara mitt sjalande med något annat än att jag ser utländsk ut) varpå jag glatt svarade att nä, det här är europeiska långsjalar, på de flesta andra håll bär de med betydligt mindre avlastning. Sedan fick jag ett nummer av the Watchtower.