Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nova
Jag bär i Bebina stjärntecken eller i Hoppediz extra tunn.
Båda är sköna att bära med, fast Bebinan är mysigast.
Av doc
Eld77 skrev:
doc skrev:
Eld77 skrev:Jag gillar också tjocka hoppediz väldigt mycket (liksom easycare och stadigare didysar). En tjockare hoppe brukar vara väldigt varm och gosig på. :loving:

Tänk bara på att det i början kan kännas ganska otympligt att knyta en tjockare sjal när man är van vid tunnare grejer. Det blir bättre när man har vant sig. ;)

Vilka är de stadigare didysar? Är de olika beroende på färg?
Alla randiga är stadigare och vävda i korskypert precis son hoppediz m fl, de med mönster är jaquardvävda och lite tunnare.

Det var nytt. Vad bra att du skrev.
Av doc
zero.sara skrev:Älskar mina jaquardvävda didysar :D

jag ska snart titta din didymos sjal på nätet :)
Av doc
Nova skrev:Jag bär i Bebina stjärntecken eller i Hoppediz extra tunn.
läste någonstans att du är en bebina-fan :)
Användarens profilbild
Av Nova
doc skrev:
Eld77 skrev:
doc skrev:
Eld77 skrev:Jag gillar också tjocka hoppediz väldigt mycket (liksom easycare och stadigare didysar). En tjockare hoppe brukar vara väldigt varm och gosig på. :loving:

Tänk bara på att det i början kan kännas ganska otympligt att knyta en tjockare sjal när man är van vid tunnare grejer. Det blir bättre när man har vant sig. ;)

Alla randiga är stadigare och vävda i korskypert precis son hoppediz m fl, de med mönster är jaquardvävda och lite tunnare.

Det var nytt. Vad bra att du skrev.
Jag upplever att de jaquardvävda avlastar lika bra som de korskypertvävda.
Användarens profilbild
Av Nova
doc skrev:
Nova skrev:Jag bär i Bebina stjärntecken eller i Hoppediz extra tunn.
läste någonstans att du är en bebina-fan :)
Ja, fast helt nybliven faktiskt. :D
Det har funnits många sjalar i min samling och Bebinan landade hos mig för bara några veckor sedan.
Fattar inte hur den har undgått mig innan. :lol:
Av doc
Eld77 skrev:
doc skrev:

Tittade didymos på den tyska hemsidan och där står att de jaquardvävda sjalarna är rekommenderade som sommarsjalar för de är tunnare. Kan man använda de även på hösten eller är de för tunna?
Användarens profilbild
Av zero.sara
doc skrev:
Eld77 skrev:
doc skrev:

Tittade didymos på den tyska hemsidan och där står att de jaquardvävda sjalarna är rekommenderade som sommarsjalar för de är tunnare. Kan man använda de även på hösten eller är de för tunna?
Jag har använt mina året runt att mysa i :)

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?