Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Eld77 skrev:doc skrev:Alla randiga är stadigare och vävda i korskypert precis son hoppediz m fl, de med mönster är jaquardvävda och lite tunnare.Eld77 skrev:Jag gillar också tjocka hoppediz väldigt mycket (liksom easycare och stadigare didysar). En tjockare hoppe brukar vara väldigt varm och gosig på.
Tänk bara på att det i början kan kännas ganska otympligt att knyta en tjockare sjal när man är van vid tunnare grejer. Det blir bättre när man har vant sig.
Vilka är de stadigare didysar? Är de olika beroende på färg?
doc skrev:Jag upplever att de jaquardvävda avlastar lika bra som de korskypertvävda.Eld77 skrev:doc skrev:Alla randiga är stadigare och vävda i korskypert precis son hoppediz m fl, de med mönster är jaquardvävda och lite tunnare.Eld77 skrev:Jag gillar också tjocka hoppediz väldigt mycket (liksom easycare och stadigare didysar). En tjockare hoppe brukar vara väldigt varm och gosig på.
Tänk bara på att det i början kan kännas ganska otympligt att knyta en tjockare sjal när man är van vid tunnare grejer. Det blir bättre när man har vant sig.
Det var nytt. Vad bra att du skrev.
doc skrev:Ja, fast helt nybliven faktiskt.Nova skrev:Jag bär i Bebina stjärntecken eller i Hoppediz extra tunn.läste någonstans att du är en bebina-fan
Båda är sköna att bära med, fast Bebinan är mysigast.
Eld77 skrev:Tittade didymos på den tyska hemsidan och där står att de jaquardvävda sjalarna är rekommenderade som sommarsjalar för de är tunnare. Kan man använda de även på hösten eller är de för tunna?doc skrev:Alla randiga är stadigare och vävda i korskypert precis son hoppediz m fl, de med mönster är jaquardvävda och lite tunnare.Eld77 skrev:Jag gillar också tjocka hoppediz väldigt mycket (liksom easycare och stadigare didysar). En tjockare hoppe brukar vara väldigt varm och gosig på.
doc skrev:Jag har använt mina året runt att mysa iEld77 skrev:doc skrev:Alla randiga är stadigare och vävda i korskypert precis son hoppediz m fl, de med mönster är jaquardvävda och lite tunnare.Eld77 skrev:Jag gillar också tjocka hoppediz väldigt mycket (liksom easycare och stadigare didysar). En tjockare hoppe brukar vara väldigt varm och gosig på.
Tittade didymos på den tyska hemsidan och där står att de jaquardvävda sjalarna är rekommenderade som sommarsjalar för de är tunnare. Kan man använda de även på hösten eller är de för tunna?
Vi fick fåren klippta i början av somma[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?