Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av pocahontas
Vad härligt, själv fick jag höra idag av min mor att jag måste fixa en barnvagn genast eftersom vi inte kommer kunna bära mycket länge till, han kommer snart att bli för tung och det är inte bra för barnet att bäras mer (vår son är drygt två månader...)
Användarens profilbild
Av Auroratiger
pocahontas skrev:Vad härligt, själv fick jag höra idag av min mor att jag måste fixa en barnvagn genast eftersom vi inte kommer kunna bära mycket länge till, han kommer snart att bli för tung och det är inte bra för barnet att bäras mer (vår son är drygt två månader...)
Svaret på det är nog ett förvånat "jaså? Jag vet många som bär mycket större barn är så här, och som inte har någon vagn heller för den delen." (Vilket är helt sant, du hänger ju här ;))
Användarens profilbild
Av november
Bina skrev::vågen:
:iagree:
Användarens profilbild
Av Cecilia
AnKa skrev:
Cecilia skrev:Hej AnKa!

Kul att se dig. :hello: Har du kanske fått ett nytt sjalbarn?! :tumsup:
Men hej! Kul att se dig, det var länge sedan.
Visst har jag ett nytt sjalbarn :D Lille Arvid som föddes på valborgsmässoafton.
Grattis! Vad roligt! :D

Ursäkta att jag kapar tråden så här, jag blev bara så glad att se dig igen. :hello:

Vi ska också ha en till i början på nästa år, men det känns inte alls som att jag fattat det ännu. Det känns mest overkligt och lite jobbigt just nu. Trots att jag inte alls mår lika dåligt som med tjejerna, så tycker jag ändå att det är jobbigt, är fruktansvärt trött och mest irriterad hela tiden just nu. 8)
Användarens profilbild
Av binaem
:D
Användarens profilbild
Av zero.sara
AnKa :vågen: din mamma har verkligen fattat :)
pocahontas skrev:Vad härligt, själv fick jag höra idag av min mor att jag måste fixa en barnvagn genast eftersom vi inte kommer kunna bära mycket länge till, han kommer snart att bli för tung och det är inte bra för barnet att bäras mer (vår son är drygt två månader...)
Öh, ok och kor flyger ofta :wink: Nej men allvarligt, det är tråkigt när dom inte ser fördelarna med att bära barnet i sjal.

J åker både sjal och vagn. Men jag föredrar ofta sjalen framför vagnen eftersom det är smidigare att ta sig fram med den. (och J sitter kvar i sjalen någorlunda, vagnen klättrar hon snart ur trots sele :? J även kallad MiniHoudini ) Momor här har också fattat att sjalen är bra och ser fördelarna med den, även om hon ännu så länge sträcker sig till att använda ringsjalen :)
Av doc
Detta känner jag igen... :( mormor och farmor tycker att barnvagnen är det vad man ska använda. De ville inte ens prova bära den lilla. Synd för dem. :wink:

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?