Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Clifford
Droppen - Du bär ju Noah i en Angelpack. Jag tror att han är lite tyngre än Alva (endast 11 kilo). Hur är den i förhållande till Ergo, som jag bär henne i? Hon är ju så lång att hon börjar bli baktung, så jag är också ute efter ett annat/bättre alternativ :)
Användarens profilbild
Av Droppen
Clifford skrev:Droppen - Du bär ju Noah i en Angelpack. Jag tror att han är lite tyngre än Alva (endast 11 kilo). Hur är den i förhållande till Ergo, som jag bär henne i? Hon är ju så lång att hon börjar bli baktung, så jag är också ute efter ett annat/bättre alternativ :)
Oooh, då ska du absolut satsa på en Angelpack tycker jag! Noah är ju lång som en stång och väger nog drygt 13 kilo, jag bär aldrig med Ergon eftersom det blir så irriterande baktungt! :x
Angelpack stöttar ju upp mycket bättre, den är ju verkligen mycket högre än Ergon. Vill du jag ska mäta skillnaden?
Köp köp köp :twisted:
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag röstar på Angelpack eller Butterfly. De är båda lika snygga. jag är som du Tisse, mer traditionell och vill svinga upp barnet - då funkar Angelpack ypperligt. Tunn och härlig är den också.
Av Jenny
Isanna skrev:Jag röstar på Angelpack eller Butterfly. De är båda lika snygga. jag är som du Tisse, mer traditionell och vill svinga upp barnet - då funkar Angelpack ypperligt. Tunn och härlig är den också.
:heart:
Ja, vi är allt bra traditionella du o ja! :lol:
Användarens profilbild
Av Kate
Jag blir så nyfiken...
Isanna varför väljer du att inte svinga med Butterflyen när du tycker om att göra det?
Det finns ju inget som säger att man inte kan svinga med Beco Butterfly, fast du får ju inte med momentet där man krånglar med att få upp själva ryggplattan över barnets rumpa förstås och inte heller momentet där man måste skumpa ner barnet ända ner mot midjebältet. ;-) :-)
Av Jenny
Kate skrev:Jag blir så nyfiken...
Isanna varför väljer du att inte svinga med Butterflyen när du tycker om att göra det?
Det finns ju inget som säger att man inte kan svinga med Beco Butterfly, fast du får ju inte med momentet där man krånglar med att få upp själva ryggplattan över barnets rumpa förstås och inte heller momentet där man måste skumpa ner barnet ända ner mot midjebältet. ;-) :-)
Finns det inga bra sätta på bilder på butterflyen? Jag tror inte riktigt jag förstått :hmm:
Användarens profilbild
Av Isanna
Kate skrev:Jag blir så nyfiken...
Jo med du förstår att det gör jag ju! :lol: Men jag tänkte att Tisse inte ville ha extra-funktionen som Butterfly har.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?