Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av whoopsie01
Heja dig!! Bra jobbat! :rock: :tumsup:
Hoppas jag får till det där nån gång jag med. Inte för att jag nånsin, under några omständigheter, skulle ställa upp på Vårruset, men det finns väl andra tillfällen :wink:
Användarens profilbild
Av sarahlc
:rock: heja!

och :notes: inför tjejmilen i augusti. :D
Användarens profilbild
Av november
Underbart härligt!! :D
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
:urule: :tumsup:
Av puh
whoopsie01 skrev:Heja dig!! Bra jobbat! :rock: :tumsup:
Hoppas jag får till det där nån gång jag med. Inte för att jag nånsin, under några omständigheter, skulle ställa upp på Vårruset, men det finns väl andra tillfällen :wink:
Vårruset görs bara för den trevliga stämningen efteråt med arbetskamraterna :this: VI brukar vara hemma hos en tjej som bor i närheten = möjlighet att duscha, alltid äta picnic under tak och möjlighet att dricka vin :)
Fast ja, i vanliga fall är det en bra morot för att komma igång med träningen 8)

sarahlc: Gör du tjejmilen med sjal då blir jag imponerad! :shock: Berätta i så fall :lol:
Helene skrev:Härligt!!

Jag ammade Olivia (då 10 mån) liggandes i ringsjal på Noliamässan (typ jättestor)
Flera tittade storögt på mig bara för att jag öht bar i sjal, när de sen kom lite närmare och kikade ner i sjalen blev de smått överaskade! :shock: :lol:
Ja Nolia är inte så folktomt det heller :wink: Visst är det kul när folk inte ser "hela bilden". En manlig arbetskamrat som stod och hejade följde med oss en bit och pratade och inte förrän jag sa någon om amning fattade han vad jag sysslade med, blev jättegenerad att han tittade på S så nära och försvann fort :) Vad lättgenerade vissa är :lol: 8)
Användarens profilbild
Av sarahlc
puh skrev: sarahlc: Gör du tjejmilen med sjal då blir jag imponerad! :shock: Berätta i så fall :lol:
:lol: när lo var nyfödd gick vi tjejmilen (eftersom jag även den gången anmält mig i god tid :duh: :hellu: :lol: ). då hade jag med vagnen för att jag tänkte att det skulle vara "smidigast", men slutade med att jag efter första kilometern satte henne i sjalen och puttade vagn resten av milen. som tur var hade jag mamma och vänner med som kunde putta den tomma vagnen åt mig :roll:

i år lutar det åt att lo får åka vagn och knodden sjal. om allt går som det ska, såklart :D
Helene skrev:Härligt!!

Jag ammade Olivia (då 10 mån) liggandes i ringsjal på Noliamässan (typ jättestor)
Flera tittade storögt på mig bara för att jag öht bar i sjal, när de sen kom lite närmare och kikade ner i sjalen blev de smått överaskade! :shock: :lol:
:lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?