Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MilanE
Lin skrev:några andra föräldrar satt med kaffekoppen halvvägs till munnen och gapade. Bild
Hihihi kan tänka mig att det säkert såg läskigt ut "vad GÖR hon med barnet??" :shock: :D

Svingandet har vi tränat gansk mycket på så det tycker jag inte är så läskigt. Ska jag ta ner från ryggen däremot vill jag helst sitta nerhukad i alla fall. Men att få till en knytning o sen våga bära så utan att kolla spegeln först tror jag dröjer länge... Men skam den som ger sig! :)
Av bubbel
Lin skrev:
Helene-Gia skrev:
Lin skrev:För mig känns det så naturligt och inte ett dugg läskigt, men idag när jag visade med Knut när vi satt och pratade på ett babycafé så såg jag plötsligt hur några andra föräldrar satt med kaffekoppen halvvägs till munnen och gapade.
Det där missade jag :wink: Jag var helt fokuserad på ryggsvingen :D
:lol: Jag märkte det plötsligt, och kom nästan av mig. Insåg hur det såg ut för de som inte var vana... :lol: Själv tänker man ju inte på det längre, alls. Men de blev nog lite chockade stackarna. :wink:
:Hahaa: Känns bekant, vi var på nova (köpcentra) och handlade härom veckan, M satt i vagnen som var tänkt att forsla hem diverse ting med, tröttnade och ville upp; kan säga att folk råstirrade när jag kastade upp på ryggen, väntade mig nästan att någon skulle rusa fram för att undsätta liten! :Hahaa: Sen satt hon där och vinkade till alla :loving:
Av bubbel
dubbelt
Senast redigerad av bubbel den sön maj 18, 2008 12:46, redigerad totalt 1 gånger.
Av bubbel
trippelt :oops: :lol: Allt låste sig, skick inte att skicka, som tack verkar den ha skickat fyra :shock: , sorry!
Senast redigerad av bubbel den sön maj 18, 2008 12:48, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av jag71
bubbel skrev:
Lin skrev:
Helene-Gia skrev:
Lin skrev:För mig känns det så naturligt och inte ett dugg läskigt, men idag när jag visade med Knut när vi satt och pratade på ett babycafé så såg jag plötsligt hur några andra föräldrar satt med kaffekoppen halvvägs till munnen och gapade.
:lol: Jag märkte det plötsligt, och kom nästan av mig. Insåg hur det såg ut för de som inte var vana... :lol: Själv tänker man ju inte på det längre, alls. Men de blev nog lite chockade stackarna. :wink:
:Hahaa: Känns bekant, vi var på nova (köpcentra) och handlade härom veckan, M satt i vagnen som var tänkt att forsla hem diverse ting med, tröttnade och ville upp; kan säga att folk råstirrade när jag kastade upp på ryggen, väntade mig nästan att någon skulle rusa fram för att undsätta liten! :Hahaa: Sen satt hon där och vinkade till alla :loving:
Men Nova är ju ett hemsk ställe! Jag brukar inte tänka på att folk tittar/stirrar men jag var in på Nova med A på ryggen, O på magen och skrutt höll i handen. Folk stirrade! Inte nog med att dem stirrade dem knuffade till varandra och pekade! Verkligen hakan i marken, folk vände sig om och glodde! Inte så att det var sura miner men ändå! Så mycket som dem glodde där är det nog ingen som glott överhuvudtaget.
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
jag71 skrev:
bubbel skrev:
Lin skrev:
Helene-Gia skrev:
Men Nova är ju ett hemsk ställe! Jag brukar inte tänka på att folk tittar/stirrar men jag var in på Nova med A på ryggen, O på magen och skrutt höll i handen. Folk stirrade! Inte nog med att dem stirrade dem knuffade till varandra och pekade! Verkligen hakan i marken, folk vände sig om och glodde! Inte så att det var sura miner men ändå! Så mycket som dem glodde där är det nog ingen som glott överhuvudtaget.
Haha, jag ska nog ta en tur ut till Nova snart och slänga upp lilla E på ryggen :twisted: Gärna i den sjal som ser mest "hippie" ut :wink: Kan behöva skaka om lite folk som tror att dom är perfekta :D
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
Ja, visst tittar folk när man ryggsvingar! Men O ser så glad ut, ibland kommer han till och med med ett litet förtjust tjut :vågen: när jag svingar, så folks oro går nog över ganska snabbt. Det är riktigt härligt när svingen sitter där den ska! :tumup:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Jag provade några gånger och tyckte det var skitläskigt, sedan gick det nästan en månad utan att jag bar på rygg alls. När jag skulle börja igen så flyttade jag över honom via höften först och tyckte det kändes helt omöjligt att våga svinga, men så provade jag och insåg att det var ju lättare än jag trodde (vid det laget var Dante mer van vid ryggbärande också, så han hjälpte ju till mer själv).

Nu svingar jag som om jag aldrig gjort något annat! Till och med mitt i mataffären! :peace:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Humleblomstern skrev:Ja, visst tittar folk när man ryggsvingar! Men O ser så glad ut, ibland kommer han till och med med ett litet förtjust tjut :vågen: när jag svingar, så folks oro går nog över ganska snabbt. Det är riktigt härligt när svingen sitter där den ska! :tumup:
Jag fick förresten kommentaren "han ser ut att ha varit med om det där några gånger" när jag visade ryggsving för några kompisar. ;)
Användarens profilbild
Av jag71
När jag svingade upp A dåHelen (babyheaven) tog bilder för knytinfo så ät hon på ett äpple hela tiden. JAg har för mig att man kan se äpplet på första bilden och på sista. :lol: Hon har varit med om det så många gånger så det spelar liksom ingen roll. :lol: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?