Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken sjal/sele är mest hippie?

Easycare Eld
1
1%
Hoppediz Nairobi
1
1%
Storchenwiege Anna
5
4%
Storchenwiege Inka
9
8%
Didymos Katja
5
4%
Didymos Laura
Inga röster
0%
Didymos Nora
Inga röster
0%
Didymos Tom
Inga röster
0%
Didymos Simon
Inga röster
0%
Didymos Elips
Inga röster
0%
Didymos Wellen
1
1%
Didymos Millifiori
1
1%
Bali Baby Breeze Lalita
1
1%
Bali Baby Breeze Morgaine
13
11%
Bali Baby Stretch Phoenix
6
5%
Bali Baby Stretch Cybele
5
4%
Girasol Maya
7
6%
Bära barn Salsa
Inga röster
0%
Rebozo
9
8%
Amazonas Antigua Rödruta
1
1%
Amazonas Antigua Orangeruta
6
5%
Amazonas Carrysling Lollipop
3
3%
Skinnbög
2
2%
Läderbög
6
5%
Skogsnässele
37
31%
Användarens profilbild
Av bani
CrazyMagpie skrev:Här hittade jag det där med Storchenwieges färg-förklaringar! :D
http://www.storchenwiege.com/colorexplanations.htm
Oj, så ambitiöst av dem!
Användarens profilbild
Av emelie
Sjalarna känns faktiskt lite som hippiewannabes :hide:
Skogsnässelen känns cityhippie o skinnbögen känns typ som kollektiv ala Tillsammans. Är det hippie? :mitvit:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Oj, vad svårt! Röstade till slut på ACS Lollipop (för visst har den fransar?) men inkan och BBB morgaine ligger bra till också. Och skinnbögen och Skogsnässelen...
Användarens profilbild
Av Foxan
Nolina skrev:Jag tycker att alla bali-sjalarna är lite hippie
Håller med dig :)
Användarens profilbild
Av zmurfan
rebozo tycker jag är mest hippie
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag håller mig till skogsnässelen som jag tycker är hippigast 8)
Användarens profilbild
Av Jolin
Bali Baby Breeze Morgaine solklart för mig!
Användarens profilbild
Av telistant
Auroratiger skrev:Oj, vad svårt! Röstade till slut på ACS Lollipop (för visst har den fransar?) men inkan och BBB morgaine ligger bra till också. Och skinnbögen och Skogsnässelen...
Nope inga fransar på lollipop :wink:

Jag röstar på inkan! Men jag tycker samtidigt att den är såååå fin och vill ha en! :twisted:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Skogsnäs helt klart. Men batiksjalarna är inte långt efter. Inte Inkan heller. Läderbögen är lite mer hemslöjd än hippie tycker jag.
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Men är det inte lite överrepresentation på gult och orange? Är det hippie?
Av surftrollet
Jag saknade regnbågssjalarna som omnämndes i ursprungstråden! :) Katja röstade jag till slut på.

Jag vill helst inte vara med på bild under den öppna delen av forumet. Om tråden flyttas till sjalbarn och sjalar så har jag inget problem med det. ;)
Användarens profilbild
Av aneeha
jag har inte läst ursprungstråden och röstade skogsnäs, den tillverkas väl tom av skogsnäskollektivet, men Skogskajsas blå MT med en massa fransar eller vad det är som jag inte hittar bild på tycker jag eg är mest hippie. Av sjalarna Girasolen helt klart
Användarens profilbild
Av thanisa
esarina skrev:Jag saknade regnbågssjalarna som omnämndes i ursprungstråden! :) Katja röstade jag till slut på.

Jag vill helst inte vara med på bild under den öppna delen av forumet. Om tråden flyttas till sjalbarn och sjalar så har jag inget problem med det. ;)
Jag ändrade bilden så nu är det en annan bild på nora. Regnbågssjalar finns så många och ingen specifik nämdes så det är svårt att veta vilken av alla märken man ska ta. Kanske kunde ha en omröstning bara med olika regnbågssjalar i en gång.
Användarens profilbild
Av thanisa
Marion skrev: Några sjalar som jag tycker känns lite hippie är Lovewrap. Synd att hon som hade företaget lessnade.
Först ut min Indian:
Bild
Och här kommer en närbild på Sunshine, som blev delad och bor numera hos Sacha42 och Gullan:
Bild
Wow, de hade jag inte sett. Håller med om att de känns lite hippieaktiga. :D
Av eamane
thanisa skrev:
Marion skrev: Några sjalar som jag tycker känns lite hippie är Lovewrap. Synd att hon som hade företaget lessnade.
Först ut min Indian:
Bild
Och här kommer en närbild på Sunshine, som blev delad och bor numera hos Sacha42 och Gullan:
Bild
Wow, de hade jag inte sett. Håller med om att de känns lite hippieaktiga. :D
Dessa var nog mest hippieaktiga av alla :) Fina färger var det! Kan inte bestämma mej för nån annan att rösta på heller...

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?