Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Jag väntar med spänning på att få se den! I ärlighetens namn är jag själv mer intresserad av att hitta bultband. Då hade man ju kunnat bära fint till dräkten. Där min släkt kom ifrån verkar bultband varit vanligare än bög.
Användarens profilbild
Av jag71
Får man ju säga grattis. Såg det ju inte förräns nu men första tanken var skinbög. :lol: Fast det kanske mest beror på att det var från dig jag fick reda på att det var en bärmoj så... :D Väntar på bilderna nu (eller finns dem redan? Ska kolla runt lite)
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Grattis! Vilken grej!
Är det alltså kö på att köpa skinnbögar? Undrar lite vilka som köper dem, för det är ju inte ett särskilt vanligt bärredskap här på SB i alla fall.
Ser fram emot att få se bilder! :)

Jag är också lite inne på att det skulle vara kul att testa bultband. Jag har lånat en bandgrind och funderar på om jag skulle kunna väva ett bultband i de färger och mönster som passar till min Österbottniska folkdräkt. Det är kanske något jag skulle kunna göra nu när jag är ensam hemma i helgen.
Användarens profilbild
Av Bollen
Vad är det? Visa bild så att vi nybörjare har en chans att förstå :D
Användarens profilbild
Av glis
Om någon mer än jag brukar hoppa över länkarna när man slöläser trådar så vill jag bara säga: gör inte det den här gången. Herregud vilket skratt! :lol:
Användarens profilbild
Av tinaw
glis skrev:Om någon mer än jag brukar hoppa över länkarna när man slöläser trådar så vill jag bara säga: gör inte det den här gången. Herregud vilket skratt! :lol:
*fniss* 10 poäng till gurlan helt klart!
Användarens profilbild
Av Monique29
Grattis!!
Användarens profilbild
Av Luna
Grattis! :D
Bild :this: :wink:
Användarens profilbild
Av flindra
Jag vill också se bild!! Jag har bara läst om dem och jag vill så gärna se
hur de ser ut!
Användarens profilbild
Av tinaw
Den har kommit!!!!!!!!

Jag ska försöka hinna fota här medan jag lagar lunch lite sent. Den är skööön att bära i, trots att axelbanden är... korta :shock:

Och så har den den där slita skönheten som bara finns hos saker som är designade för att användas i generationer, och de facto har använts också :loving:
Användarens profilbild
Av bani
tass tass tass

JAg lever så skyddat att jag aldrig sett en skinnbög LIVE. :lol:
Användarens profilbild
Av Key
*tass* Detta måste ses :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?