Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av liten06
Nä, det går inte, då måste man krångla i honom och det blir bökigt, det finns ju en "bebispåse" och sen är det lite som babybjörnen inuti för de större barnen, alltså det är en del som skiljer barn från bärare och den delen sitter fast i axelbanden.
Användarens profilbild
Av diddeldi
bär du på magen eller ryggen? på magen borde det gå bra att sätta i barnet efter du tagit på midjebältet, om du knäpper upp spännena fram på axelbanden.
Av liten06
diddeldi skrev:bär du på magen eller ryggen? på magen borde det gå bra att sätta i barnet efter du tagit på midjebältet, om du knäpper upp spännena fram på axelbanden.
Bär nästan uteslutande på ryggen.
Jo, på magen går det att göra så men jag kan inte ha honom på magen för då ser jag inget :)
Användarens profilbild
Av diddeldi
liten06 skrev:
diddeldi skrev:bär du på magen eller ryggen? på magen borde det gå bra att sätta i barnet efter du tagit på midjebältet, om du knäpper upp spännena fram på axelbanden.
Jo, på magen går det att göra så men jag kan inte ha honom på magen för då ser jag inget :)

det kanske kan funka att sätta honom på magen först och sen vrida runt till ryggen. nackdelen är att kläderna kan vridas lite snett men det kan vara värt att testa om det fungerar bättre för er.
Av liten06
diddeldi skrev:
liten06 skrev:

det kanske kan funka att sätta honom på magen först och sen vrida runt till ryggen. nackdelen är att kläderna kan vridas lite snett men det kan vara värt att testa om det fungerar bättre för er.
det ska jag prova i em! tack för tipset
Av liten06
det funkade bra att sätta honom fram först och sen dra runt till ryggen (enda problemet var att jag tappade honom och att mina bröst trillade ut på något sätt :oops: , men när allt var på plats så satt han bra i alla fall)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?