- lör apr 12, 2008 16:15
Torsten bar jag i armarna mycket fram till han var fyra ungefär. Gravid med tvillingar bar jag fram till v 30.
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
herilane skrev:[kapning]Min 3-åring väger lite drygt 15 kg. Hon har börjat få ont i benen när hon sitter i Ergon. Jag misstänker att de domnar domnar eftersom hon även är lång ( 106 cm) och att kanten på selen därmed trycker på låren. Någon annan vars barn klagar på ont i benen? Kanske dags att återgå till sjal igen
Jag har alltid tyckt att ni måste vara jättestarka som bär 3-åringar... men nu hör jag att era 3-åringar bara väger 12kg. Då förstår jag att man klarar att bära så "stora" barn!
[/kapning]
Min 1 1/2-åring väger 11,5, och hon går inte så långa sträckor än så jag bär fortfarande rätt ofta. Inte varje dag numera, men säkert varannan, och ofta rätt långa sträckor (en timme är inte ovanligt).
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?