Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
nevin skrev:Jag fick min sambo att prova Manducan, och det är ett jättesteg av honom som verkligen har tyckt att allt bärande med hjälpmedel varit för lite de som är lite "mindre manliga" :shock: Dessutom gillade han den :P
:vågen: det finns hopp för våra karlar :eld: :eld:
Beställt Manduca än?
Användarens profilbild
Av zero.sara
zingo skrev:HEJA HEJA! 8) skicka över såna baciller hitåt!
Pullar väskan full och kommer över och sprider ut sjalbaciller överallt :twisted:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Och nu ska jag sluta spamma i tråden för den här gången :D
Användarens profilbild
Av aktuelle
wihoo! Min man börjar också tycka att manducan var ett riktigt bra köp :) var ute i snön med dottern (15 mån gammal) och så bar jag minstingen i manducan :)
Användarens profilbild
Av erisara
Kul med killar som bär. Jag har nog haft tur, min man fastnade för ringsjalen direkt när vi fick E. :heart: Sedan dess bär han gärna i lite allt möjligt och det är han som uppmuntrar mig mest till att köpa fler sjalar. :hmm:
Användarens profilbild
Av busflickan
Manducan är populär här hemma oxå av sambon. Jag har bett honom bära i den några gånger (när han klagar över att dottern bara vill vara i famnen när han ska fixa något :roll: ) och nu använder han den utan tillsägelse oxå. :D
Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev:
Woodgroves skrev:Vad kul! Grattis! Ni får ta hit era män och träffa min man så kan han lära dem att knyta långsjalar, MT och diskutera bästa bärkläderna både på bärare och barn!
JAAAAA :D
Min karl har ju visserligen tyckt det är en bra ide att bära men inte med fullt så många sjalar som jag haft hemma och så tycker han ju att det verkar lite krångligt att knyta långsjalen. Sele var helt hans melodi :D
Min sambo tycker det är OK bara han slipper!
Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev:
Pullar väskan full och kommer över och sprider ut sjalbaciller överallt :twisted:
Misstänker att det inte biter på honom! :roll:
Användarens profilbild
Av zero.sara
zingo skrev:
zero.sara skrev:
Misstänker att det inte biter på honom! :roll:
Men jag gör så gott jag kan :wink: Hoppas någrá små sjalvirusar stannade kvar efter dagens besök och hoppar på honom när han minst anar det :wink:
Användarens profilbild
Av nevin
zero.sara skrev:
nevin skrev:Jag fick min sambo att prova Manducan, och det är ett jättesteg av honom som verkligen har tyckt att allt bärande med hjälpmedel varit för lite de som är lite "mindre manliga" :shock: Dessutom gillade han den :P
:vågen: det finns hopp för våra karlar :eld: :eld:
Beställt Manduca än?
den är beställd, och jag tror minsann den kom idag, fast jag har inte haft tid att hämta paketet än, ska göra det imorgon!
Användarens profilbild
Av zero.sara
:eld::eld: :eld: :eld: :eld:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Måste få titta på den sen för visst tog du petrol?
Användarens profilbild
Av zero.sara
nevin skrev:
den är beställd, och jag tror minsann den kom idag, fast jag har inte haft tid att hämta paketet än, ska göra det imorgon!
:shock: Men hur fixar du att låta den ligga på posten/uthämtningsställe tills imorgon, :shock: det är ju jättelänge tills dess :roll:
Användarens profilbild
Av nevin
Jo jag vet, gissa hur många nålar det är i häcken på mig nu? dessutom blir det inte förren i morgon EFTERMIDDAG, för jag måste jobba först.........
Användarens profilbild
Av zero.sara
nevin skrev:Jo jag vet, gissa hur många nålar det är i häcken på mig nu? dessutom blir det inte förren i morgon EFTERMIDDAG, för jag måste jobba först.........
STACKARS DIG :( men sen blir det kul :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?