Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
bär jämt och ständigt, jag lägger faktiskt aldrig ner nyfödisar.
Användarens profilbild
Av Aurian
V bar vi alltid, förutom när vi skule byta blöja :lol: Hon blev hysterisk om hon inte var i famnen/sjalen, så där fick hon vara i några månader inne som ute :lol:
Vagn började hon åka i när hon var runt 8-9mån.

Amma i sjalen började vi med redan första dagen på BB.
Jag ammade henne i ringsjal bla medan jag bytte blöja på Devin :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Molinia
Jag bar S jämt och hon ammade gärna i sjalen. Vi hade trikåsjal, omslutet kryss med magbandet innerst, och då var det ganska lätt att få till amningen (nödvändigt också, för hunden ville ju gå ut...).

S vägrade vagn och att sova själv (dag som natt) och det är likadant nu. Vi trivs bra med att bära.
Användarens profilbild
Av Isanna
Lillebror sjalas massor, han vill inte vara någon annanstans än i sjalen och det är så mysigt ju. Sjalas han inte så äter han och somnar då oftast i famnen i soffan. Mysigt. Så flera timmar om dan.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Albert bar jag nästan hela tiden. Han var ett barn som inte ville vara någon annan stans än i famnen.

Agnes bär jag för transport. Hon är inte så förtjust i att sitta i sjal/sele inomhus/när hon är vaken så det blir inte alls lika mycket. Hon sover bra själv, så (tyvärr) får hon göra det ganska mycket. Det är inte så praktiskt att ha ett sovande barn i famnen utan bärdon när man har en storebror... :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?