Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smulan
Kram på dig och hoppas det vänder.. du får väl öva lite varje dag så hon inte kommer ifrån det helt och sen kanske hon lär sig gilla det efter ett tag. Men visst är barn olika och det är säkert inte alla som gillar att sitta fast i en sjal.
Av Lotten
Beckah82 skrev:Inbillar jag mig eller...är det typ bara småsyskon som är sånna här?
Inbillning. :wink: Ivar var precis som Agnes, han ville inte bli instoppad i sjalen och om han vaknade där så blev han alltid ledsen. Jag gav upp efter ett tag och Ivar fick åka Ergo istället. Men :D när han var sådär 8 mån så provade vi igen och då gillade han sjalen, både att åka framme på magen och bak på ryggen. Så det kan vända! :D
Användarens profilbild
Av Ezereht
skickar bara en liten *tröstkram :wink:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Det känns skönt att höra att det kan vända. Vi har testat vagn en gång, men det gick inte bättre. Hon blev nog ännu ledsnare när hon vaknade. Jag tror iofs att hon tycker att det är lite obehagligt med den kalla luften, ffa nu när hon är förkyld.

Men igår och idag har hon somnat i Becon här inne. Det är så mysigt :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?