Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av dolvis
Eller så kanske hennes barn började VÄGRA bli buren i trikåsjal? :shock: Jag vet att det är svårt att tro för många av er, men jag fick bära min tjej i lånade moby wrap BARA OM HON SOV tills hon var max ett par månader, sedan var det framåtvänt i BB som var det enda hon accepterade. Så småningom accepterade hon även den gamla selen JAG blivit buren i från 70-talet (mkt oergonomisk för bäraren) men bara framåtvänd...

Först vid sju månaders ålder började hon acceptera bakåtvänt bärande igen och då skaffade vi en patapum för trikån började kännas lite svajig och jag ville kunna bära på ryggen. Jag skojar inte, och jag FÖRSÖKTE visst träna henne, började från en veckas ålder men det gick faktiskt inte. Alla barn är faktiskt inte sjalbarn hur mycket man än önskar det som förälder. (och fortsätter smygsurfa på sjalbarn hela tiden för att försöka komma på någon ny magisk info som skulle få dottern att förstå det mysiga.... :( ) Kan tillägga att hon inte var något vagnbarn eller bilbarn heller före sju månaders ålder, då började det gå med FRAMÅTVÄND sulky, sedan vid sådär nio månader bröjade hon plötsligt upptäcka tjusningen med både bakåtvänd vagn och bilåkning. Och nu gillar hon tom bärpåse korta stunder om jag dansar mkt under tiden! Härligt! :heart:
Användarens profilbild
Av korell
Håller med om att det var en tråkig utveckling, från sjal till BB.
Men, även mitt ena barn vägrade i vaket tillstånd att bli buren mot mig inomhus.
Så jag kan förstå att hon bär frammåtvänt. Men bättre hade det ju varit om hon haft en sele och burit på ryggen såklart.
Användarens profilbild
Av Clärchen
Tänkte fråga om det var min kusin men sen insåg jag att barnet var för gammalt. 8)

Min kusin fick låna en trikåsjal men när jag träffade henne vid jul ville hon lämna tillbaka den för de hade köpt en sele (BB ACtive) för hon blev för varm av sjalen.

Nåja, sjalen kom till användning med min kompis premis i alla fall så den ligger inte och skräpar men det kändes trist att höra att de inte köpt en ergonomisk sele :(
Användarens profilbild
Av Clärchen
dubbelt :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?