Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
Åh vad bra tips, tack för allt! Här skall övas. Jag har bara gjort ett försök och då blev kisen hängande i mitt hår, så nästa gång skall jag sätta upp det i någon sorts knut.
Användarens profilbild
Av SannaM
glis skrev:Åh vad bra tips, tack för allt! Här skall övas. Jag har bara gjort ett försök och då blev kisen hängande i mitt hår, så nästa gång skall jag sätta upp det i någon sorts knut.
Vi lyckades också bättre när håret var flätat och glasögonen av :P ... Ryggsäck var det vi fixade bäst i början också! Sen när jag fått till jeanssjalen (skall se om jag kan fixa länk för detta är faktiskt mitt bästa lära-bära-på-ryggen-tips)som väl är lite MTaktig fast mer "omsluten" så gick det lätt att få upp honom på ryggen i den. Och när den sen låg i tvätten efter ngn v och jag testade med sjal igen gick det plötsligt...jättelätt :shock: ! Lycka till :wink: !http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... highlight= (detta är ett försök att länka får se hur det går)
Senast redigerad av SannaM den fre feb 29, 2008 13:26, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av SannaM
Jaaa, det funkade, det funkade :P :P !!! Jag är ett genii, jag är en stjärna, jag är... typ...bara liiiite mer korkad :roll: än alla andra som fixat länkar hur länge som helst utan att ha strulat till det en massa först!

Sanna
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?