- tor feb 07, 2008 23:45
men mer ambitiöst än så blir det inte. Uppkopplingarna är tydligen urdåliga och långsamma.
Balisen används för övrigt flitigt av min man. Han gillar att slippa hippiesvansen som han får på den långa. Jag har lite svårt att släppa den tjocka fina didysen hemma så jag har inte provat balisen så mycket ännu. men det kommer att bli toppen!
svas skrev:Jag antar att det var mig du menade och om vår resa dokumenteras? Jag har startat en sida på resedagboken med alias Janusson. Vi får se om vi kommer loss och skriva i den ocksåmiom skrev:vid lyftning och landning kan jag förstå att man inte får använda sjalen eller sele men vet ni hur det är i luften på långresor? vi ska ju vara i luften nästan 24 timmar från lördag morgonDet var förresten Balisen jag använde vid flygresan till Italien i somras(ska till asien)
! Ha en underbar resa!!! Kommer man kunna följa ert äventyr på webben någonstans?

Balisen används för övrigt flitigt av min man. Han gillar att slippa hippiesvansen som han får på den långa. Jag har lite svårt att släppa den tjocka fina didysen hemma så jag har inte provat balisen så mycket ännu. men det kommer att bli toppen!