Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

En sjal under hela bärperioden. Vilken väljer du?

Lång trikå
1
1%
Lång vävd
105
76%
Kort vävd
Inga röster
0%
MT
11
8%
Ringsjal
3
2%
Bärpåse
Inga röster
0%
Bärsele
19
14%
Av anna m
Måsen skrev:Röstade lång vävd, men det är en omöjlig ekvation. Man kan inte ha bara en sjal utan att vilja ha minst en till. :wink:
Du är inte så bra på matte va? :whut: Minst tre till blir det :this:

Lång vävd valde jag. Jag skulle nog välja ullindion till bebis...
Användarens profilbild
Av jag71
Lång vävd! finns liksom inget alternativ :wink: och jag skulle välja min hoppe London. Den skulle vara 5,4 men är lite över 6 meter, den är underbar och passar perfekt till mig och alla tre små.
Av Aelia
Bärsele valde jag faktiskt. Den har gjort mitt liv mycket enklare nu
Av Enid
Lång vävd röstade jag. Men lång ringsjal är mer praktiskt nu när han är större, bra att mysa i och perfekt att knyta ryggsäck med för längre bärning.
Användarens profilbild
Av annalys
Lång vävd utan att tveka tar jag med. Easycare Hav tror jag. Fast jag är inte helt säker. Hoppediz Rio och Amazonas Carry Sling Laguna ligger också bra till. Och Easycare Norrsken. Och Hoppediz Dublin. Hmmmm :hmm:
Användarens profilbild
Av sanna73
Tveklöst en lång vävd.
Troligen en Hoppe 4,7.
Användarens profilbild
Av thanisa
En lång vävd och för min del hade det blivit en didymos st 6 vilken färg är dock en senare fråga.
Användarens profilbild
Av tlillan
bärsele röstade jag på.... :heart: beco...
Användarens profilbild
Av zandrama
En lång vävd, utan tvekan. Av de jag har skulle det bli en hård match mellan Storchenwiege Vicky och Skrynkel-gåsen. Skrynkelgåsen är bekvämare till mindre bebisar och Vickyn är toppen på ryggen, vilket gåsen är lite lång för. Så jag tror Vickyn skulle vinna faktiskt, och då är gåsen ändå min favoritsjal... :roll:

Dvs en vävd sjal på ca 4,7 m funkar till allt. :)
Användarens profilbild
Av thanisa
Kanske ska tillägga att om något ska räcka hela bärperioden så är vävd långsjal mitt absoluta val. En 6-åring sitter inte bra i selarna medan man kan få otroligt bra knutningar med sjalen. Sjalen passar hela tiden både bärare och den burna och anpassar sig efter dem. Sele är inte alls lika anpassningsbart och gör att bärperioden blir kortare ifall man använder sele.
Användarens profilbild
Av sarahlc
lång vävd.
fram tills lo var ca 8-10 månader hade vi bara en enda, lång vävd sjal. det funkade finemang.
Användarens profilbild
Av Nova
En MT.
Av nanook
Lång vävd, utan tvekan. Jag klarade mig med en enda i över tre år (och hade nog klarat mig ännu länger om jag inte hittat till SB).
Användarens profilbild
Av Elin G
Lång vävd. En easy 4,2 skulle passa mig utmärkt :D
Användarens profilbild
Av 4ungar
lång vävd ELD :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?