- ons jan 16, 2008 22:33
Jag har två grabbar, när jag återigen blev gravid (med ny man) så tyckte alla möjliga människor att jag gjorde något dumt, typ!
"Börja om" igen, vad var det för dumheter?
Lyssnade förstås inte på dem, och hur glad är inte jag för det?
Storebror på snart 10 samt lillebror på drygt 8 är världens underbaraste med lillan! (Snart 1½ år gammal.)
Är förstås ett plus att de faktiskt kan hjälpa till ibland.
Låter absolut som om ni har kärlek och allt det där som behövs för ytterligare en familjemedlem!
a-k skrev:Så blir det ju!!fröken Ragnhild skrev: Han tyckte även att det var lite sent påtänkt nu när mini är 2,5 år. Det blir ju långt tll nästa barn.
Jag håller inte med!!
Det är väl snarare tvärtom, ju äldre syskonen är ju mindre "betungande" är det med en bebis som behöver massa bärande och blöjbyte osv osv. Tänk att kunna få hjälp av äldre ivriga syskon som springer och hämtar en napp /flaska /servett / whatever![]()
Jag har två grabbar, när jag återigen blev gravid (med ny man) så tyckte alla möjliga människor att jag gjorde något dumt, typ!
"Börja om" igen, vad var det för dumheter?

Lyssnade förstås inte på dem, och hur glad är inte jag för det?
Storebror på snart 10 samt lillebror på drygt 8 är världens underbaraste med lillan! (Snart 1½ år gammal.)
Är förstås ett plus att de faktiskt kan hjälpa till ibland.
Låter absolut som om ni har kärlek och allt det där som behövs för ytterligare en familjemedlem!

Mamma till 3 busungar!