- tis jan 08, 2008 11:01
Nu ska sanningen fram! Hur många sjalar/selar har du?
Ni får själva räkna i listan....
Vilka är det?
tänka....
trikå: en svart trasig h-a-b, sino hjortronpimpad + förgätmigej, marimekko turkosbrun, kaislakehto glass, hoppiz varmröd, bbs kamava, babu vinröd, marimekko grön oanvänd som skall säljas.....
vävda: hoppe havanna - panama (nog till salu) - j/h, easy norrsken, lana regnbåge, orange calin bleu gauze.....sen tror jag inte det är fler såna
vävd kortis: bärabarn pistage
ringisar: en easy eld och en sidenringsjal
selar: en ergo classic och en beco carnival
mt: hemmasydd
en hemmasydd fleecebärpåse har jag också
och sen är en rosa pärla långsjal på väg att bytas mot en mt josefinaste
Vilka använder du mest?
turkosbruna marimekkon hittills.....kanske kamavan snart....
sambon använder ergon och jag använder becon mest som hipseat
Vilken skulle du aldrig sälja?
jag är en hamster. sälja är oftast av ondo. vinröda babun och förgätmigej har jag nog svårt att skiljas från......och j/h. och de andra också men mest de tror jag.....tror jag.....
Vilket är största fyndet?
fynd och fynd......sidenringsjalen kanske....den vann jag.
om man ser till användningen så har turkosbrunen och sino hjortron nog varit fynd. eller ja, jag är ju trög. det är klart att j/h är största fyndet! jag gav väl runt 400 för min
jag tyckte inte att det fanns nån sjal som var snygg förutom easy norrsken och den tyckte jag var för dyr.....så fick jag syn på Zandras j/h och blev kär. Och en månad senare ung. dök det upp en på ebay som jag köpte. Min första vävda. Ibland har man tur
(Det var 2005.)
Och vilken sjal skulle du aldrig köpa?
Didy blätter är inte min grej......inte heller de i mitt tycke konstigt batikade bbs och bbb. Och inget camo för mig. Eller flammor.....
Ni får själva räkna i listan....
Vilka är det?
tänka....
trikå: en svart trasig h-a-b, sino hjortronpimpad + förgätmigej, marimekko turkosbrun, kaislakehto glass, hoppiz varmröd, bbs kamava, babu vinröd, marimekko grön oanvänd som skall säljas.....
vävda: hoppe havanna - panama (nog till salu) - j/h, easy norrsken, lana regnbåge, orange calin bleu gauze.....sen tror jag inte det är fler såna
vävd kortis: bärabarn pistage
ringisar: en easy eld och en sidenringsjal
selar: en ergo classic och en beco carnival
mt: hemmasydd
en hemmasydd fleecebärpåse har jag också
och sen är en rosa pärla långsjal på väg att bytas mot en mt josefinaste
Vilka använder du mest?
turkosbruna marimekkon hittills.....kanske kamavan snart....
sambon använder ergon och jag använder becon mest som hipseat
Vilken skulle du aldrig sälja?
jag är en hamster. sälja är oftast av ondo. vinröda babun och förgätmigej har jag nog svårt att skiljas från......och j/h. och de andra också men mest de tror jag.....tror jag.....
Vilket är största fyndet?
fynd och fynd......sidenringsjalen kanske....den vann jag.
om man ser till användningen så har turkosbrunen och sino hjortron nog varit fynd. eller ja, jag är ju trög. det är klart att j/h är största fyndet! jag gav väl runt 400 för min

Och vilken sjal skulle du aldrig köpa?
Didy blätter är inte min grej......inte heller de i mitt tycke konstigt batikade bbs och bbb. Och inget camo för mig. Eller flammor.....
Pärlsockret och Sockerbiten delar dag o9o5 resp. o7o5
+ storebror o2o8 o lillebror o4o7
Mamma till tre små stjärnor * * * http://tresmastjarnor.blogspot.com/
"You don’t have to finish. The important thing is starting."
+ storebror o2o8 o lillebror o4o7
Mamma till tre små stjärnor * * * http://tresmastjarnor.blogspot.com/
"You don’t have to finish. The important thing is starting."