Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
butterfly skrev:
lillvilda skrev:vad får man för en knappt använd ringosjal??
Det undrar jag oxå? Nypris på ringo är ju ca 750kr.
Jag betalade 450 kr för min begangnade, men nästan helt nya.
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Byten är kul och jag är som bekant jättenöjd med mitt byte. Om du gillar ringon och känner dig snygg i den så kan du ja spara den och ta fram om ett tag igen. För att svara på din fråga via mail så känner jag att långsjal _alltid_ är bäst och det måste det vara när man har en sån tungis som du har också. Han väger lika mycket som G när han var ett år --- och två år... :shock: Långsjalen kan vara lite varm ibland, något som knappats besvärar nu på vintern och så tycker jag att den är krånglig ibland och tar ringsjal istället, men jag ångrar mig alltid om jag ska bära mer än några minuter. Bättre att ta omaket och börja linda fem meter tyg och sen ha maximal avlastning och båda händerna fria. Bär man mycket behöver man inte ens ta av den mellan gångerna.
Senast redigerad av Mrs Data den mån dec 31, 2007 21:52, redigerad totalt 1 gånger.
Av butterfly
Jo min G är ju inte liten direkt... krävs bra avlastning. Jag får testa dina långsjalar JPL och sen lägga in om byte här. Om jag inte sålt ringon innan dess alltså. Har lagt in ringon till försäljning här på sb.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?