Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av vovvemor
Min man har burit i naturvit moby wrap och sino skogssäv när vi haft småpluttar, så jag måste väl svara att de är "manliga" sjalar då. :lol:
Användarens profilbild
Av Toyya
Sino Skogssäv? (även till sau...)

Bild
Användarens profilbild
Av Lydia
sirisirius skrev:
Eld77 skrev:Har du kollat så han verkligen vill ha en "manlig" sjal? Jag köpte en Wellen silver till maken och trodde att den skulle passa perfekt, diskret snygg som den är, men han tyckte att den var tråkig. :roll: Sen kom det fram att han gillar färgglada sjalar bäst och favvisarna nu är Hoppe Nairobi och Easy regnbåge... ;) :lol:
Nej, visserligen inte förutom att han inte varit överförtjust mot dem jag har haft. Och i klädväg är det mest mörkblått, rött, grått och ljust som gäller. :D

Tror han skulle passa i en mossgrön eller så är det bara för att jag vill ha en. :lol:
sino skogssäv är snygg, diskret men inte för tråkig. Det fick bli våran kompromiss som första trikåsjal ;) Annars är sinos röda jättesnygg också, om han kan tänka sig en sjal med mer färg på :)

Mats bär i de flesta men just i början var det bra med en diskret sjal för honom 8)
Användarens profilbild
Av sirisirius
Sino skogsäv är vacker och passar mig iaf. :lol: Mmm.. det får kanske bli en sån under granen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?