Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
anna m skrev:
sus skrev:Jag bär dom oftast som du, in mot axeln. Men som omväxling, kan jag lägga dom i "flaskmatarläge" eller över armen i "flygplanspossition". Det beror lite på barnets sorlek också vad som är bekvämast.
Precis de varianterna kör jag också med... eller körde... :cry:
så gjorde jag med
Användarens profilbild
Av Isanna
När Isa var liten bebis så trivdes hon allra bäst hängandes över axeln, så myste hon. Hon gillade också att bli buren liggandes på mage på underarmen, "flygplanspositionen" dvs.

Igår bar jag en spädis, först mot axeln, men sen halvsittandes i armvecket, då hade hon koll på mig och jag på henne. Mysigt.
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har nog testat alla sätt, men mest liggande i "flaskningspostion" ;) eller upprät mot axeln/bröstet.
Användarens profilbild
Av Korp
Jag tror mest på rygg med huvudet i armvecket (och med ett grepp runt låret närmast min kropp). Förknippar inte det med flaskmatning, har aldrig flaskmatat.
Användarens profilbild
Av Helma
Lisa hängde mest över axeln eftersom hon hade kolig och det mildrades lite i den ställningen. Moa hade vi inåt axeln men jag bar henne även i "flaskmatningsposition".
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?