Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Aurian
miriel skrev:
SuperNovas pappa skrev:Min sjal var randig. Men det fans faktiskt fler killar där som bärde barn en vad jag sätt hitills. Det är grymt.
/kv
Ja, du hade en Lava du. En verkligen fin en. :wink: :D
En Lavapappa...
Kan det ha varit dig jag såg... :-D Med en liten i typ dubbeltkryss på magen (gick du omkring med en gravid kort mörk tjej?)

Jag själv sprang mest efter Devin som inte ville befinna sig tillsammans med mamma typ alls :roll: En liiiiten stund satt han på ryggen i en grön groddy :-)

Och Miriel... Saknar dig! :heart: :cry:
Av mamma_till_sötis
Jag tror också att vi såg dig. Min man bar jääääättestor dotter (2.5 år, 17kg) på ryggen i en Stork Leo natur.
Användarens profilbild
Av miriel
Froggie skrev:
miriel skrev:
SuperNovas pappa skrev:Min sjal var randig. Men det fans faktiskt fler killar där som bärde barn en vad jag sätt hitills. Det är grymt.
/kv
Ja, du hade en Lava du. En verkligen fin en. :wink: :D
En Lavapappa...
Kan det ha varit dig jag såg... :-D Med en liten i typ dubbeltkryss på magen (gick du omkring med en gravid kort mörk tjej?)
Det var Niklas med bebis och sambo, så rätt så! :D
Froggie skrev: Och Miriel... Saknar dig! :heart: :cry:
Saknar dig med, vilken dag var ni på mässan? Såg många sjalare men inte er. :cry:
Användarens profilbild
Av Aurian
miriel skrev:
Det var Niklas med bebis och sambo, så rätt så! :D
Froggie skrev: Och Miriel... Saknar dig! :heart: :cry:
Saknar dig med, vilken dag var ni på mässan? Såg många sjalare men inte er. :cry:
Jag tyckte att jag liksom kände igen honom :-) Men kunde inte placera :lol: Kanske har du lagt in bild nån gång, eller så är ni lika -vad vet jag :hellu:

Vi var där på lördagen, jag och Devin. Vi gick mest omkring med Sandrisens familj (mina nya grannar :heart: )

Kom hem till oss nån gång vettja! Leka - middag - leka - dricka vin - sova över ;-) :notes:
Användarens profilbild
Av Cayenne
Tisse skrev:
Cayenne skrev:Min man hade visst pratat med en kille i röd didysjal? Var det du kanske? Ni träffades nog i Babydesigns monter, för det var där både jag o maken "hängde" mest.
Ja men Jaaaaa, det var ju din man som jag pratade lite med om nyckelbandet väl :lol: NU vet jag varför jag kände igen honom :lol: Var du den lilla väna som hängde där också? Jag var i sällskap med Mie :hello:
Jag var i montern lö em och sön fm. Med gravidmage som man inte kan missa.

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?