- tis okt 30, 2007 10:30
Jag bar dag ett på BB. Hade inte ont av att bära. Ingen sa åt mig att jag inte fick. Snarare var alla väldigt positiva! 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Boadicea skrev:Jag tror att de tänker att sjal är likvärdigt med BB. Jag och sjukgymnasten jag pratade med efter mitt snitt diskuterade det där. BB rekommenderade hon inte på direkten varken för mig eller bebisen.Lin skrev:Nä, jag tycker det är mkt lättare att bära i sjal än i armarna. De forde ju hellre förorda det, då... Men sjukhuspersonal har ju inte alltid koll...Boadicea skrev:Ja det var ett lite lustigt råd. Normalt sett får man ju alltid bära barnets (men inte mer) och då är ju knappast sjal sämre än att bära direkt i armarna.
Det var så jag tänkte! Men jag såg vad Nikolin fått för råd av sin läkare...
Både läkare, BM och sköterskor var för övrigt väldigt positiva till sjalen när vi var på BB.
Boadicea skrev:En fråga från en osnittad (ursäkta TS!): Borde det inte vara bättre att bära i sjal än i bara armarna som snittad? Och bär i armaran gör man väl, iaf en del...Du har min tillåtelse att kapa tråden (från en osnittad till en annan)
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?