Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av verre
svas skrev:Alla kan ju inte ha lika många sjalar som Thanisa... :roll:

Bild
mina blir som den ljus och mörkgröna...
Användarens profilbild
Av svas
Tja, jag flätar nog nästan jämt likadant. Ibland kör jag sjalen dubbelt. Just groddyn (flerfärgad grön) är rätt styv och ser nog tjockare ut bara därför.
Användarens profilbild
Av Alven
Nu var jag tvungen att testa att vika den på mitten och ta várannan ände, och det blev ju en smidig liten fläta! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Cecilia
Oj, det här var helt nytt för mig!

ibland känner jag mig verkligen som en föredetting, jag har ingen koll alls på sjalandet längre. 8) Här går utvecklingen frammåt minsann! :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
verre, tack för lite inspiration. Har gjort lite andra typer av flätor nu. Håller på att göra riktig rundflätning, blir snyggt funderar på att göra med de sjalar jag har av samma längd för att få lite olika snygga flätor. Her en framför mig just nu i två färger den blev riktigt snygg. Fast enkel luftmaskorna är snabbare och framförallt går det snabbare att få ut dem när man behöver sjalen.
Användarens profilbild
Av verre
jasså.. jag tar bata tag i ändarna och drar så går hela flätan upp, jag behöver alltså inte fläta upp flätan..
Användarens profilbild
Av mian
Fast då måste jag komma och vara lite negativ :lol: Jag är ju lite, läs mycket, lat, och om jag hade flätat ihop en sjal skulle jag dra mig för att använda den... först fläta upp den och sedan fläta den igen... Så det skulle sluta med att sjalarna bara hängde där och såg snygga ut men aldrig blev använda. Fast det kanske bara inträffar om man är lat :P
Användarens profilbild
Av verre
fast jag flätar då som sagt va inte upp mina, jag drar-...

men jag har ingen plats för mina sjalar plus att jag tycker det ser snyggt ut i hallen med sjalarna hängande, och ska vi ut med bilen så tar jag barnet på armen (2 meter till bilen) och sjalflätan i den andra..

det tar inte äns en minut att göra flätan...
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Så blev mina sjalar också flätade igår :D
Millie tyckte att det var roligt att leka med flätorna och gosade med dem så nu funkar de även bra som snuttefilt :D
Användarens profilbild
Av thanisa
verre skrev:fast jag flätar då som sagt va inte upp mina, jag drar-...

men jag har ingen plats för mina sjalar plus att jag tycker det ser snyggt ut i hallen med sjalarna hängande, och ska vi ut med bilen så tar jag barnet på armen (2 meter till bilen) och sjalflätan i den andra..

det tar inte äns en minut att göra flätan...
Jag har nu gjort en del fina flätningar, men det är mest för skoj och man får ta upp det igen för det tar ju tid att fläta upp dem vilkett gör att de inte är praktiskt.

Den luftmaskeflätning jag brukar göra går mycket fort att göra och att ta ut till vanlig sjal är bara att dra. Dottern tycker det är så roligt för hon brukar hålla i en ända och sen springer hon ut sjalen. Där tror jag att maskorna med vikt sjal tar längre tid, där måste man dra i rätt tamp för att få ut. Det tar ingen lång tid men något längre än vad de tar för en femåring att springa 4-5 meter.
Av Tiaramoll
Åhhh, vad snyggt och välordnat det blir med flätorna.
Tänk om mitt sjalpaket kunde komma snart...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?