Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hermana
Grattis! :D
Användarens profilbild
Av April
Mmm... underbart! GRATTIS! :heart:

Kram
Användarens profilbild
Av Siania
Användarens profilbild
Av SoFaD
Tack så mycket för alla grattis!!!

Ska få in bilder såsmåningom, men är lite lat med att sitta vid datan för tillfället som ni kanske förstår :-D
Av Lotten
Av MammaTess
Stort grattis till hela familjen!
Användarens profilbild
Av Ezereht
grattis!
Användarens profilbild
Av SoFaD
Idag har lilleman fått åka sino för första gången. Han tyckte det var underbart o sov så gott däri :-)

Tänkte jag skulle uppdatera lite med en liten förlossningsberättelse!

Det var ju morgonen 16/10 som Emil föddes. 3:30 vaknade jag av att jag hade ont i ryggslutet o magen spännde, 2-3 ggr var det så. Jag gick på toa o kissade o la mig sen igen i sängen. 3:49 gick vattnet! Alldeles blött på hela min sida blev det, tur att jag hade plastad frotté under lakanet! Gick på toa igen o ringde mamma med, för hon skulle skjutsa oss in till sjukhuset. Värkarna fortsatte o jag ringde förlossningen. De tyckte vi skulle komma in så mamma kom hit o vi klädde på oss o William fick sitta insvept i en filt i pyjamasen istället för att klä på honom oxå. Klockan 5 var vi inne på förlossningen. Värkarna fortsatte med ca 3-4 minuter mellan precis som i bilen in. 4 cm var jag öppen. Sen gick det undan, kommer inte ihåg allt, o papprena har inte kommit än, men 6:52 föddes Emil! Utan bedövning o utan minsta skråma. Skönt! 4325gram vägde han, 53cm lång o 35cm runt huvudet. 13 dagar övertid, men skönt att han ville titta fram av sig själv. Skulle åkt in på kontroll vid 8 samma dag.

Det är underbart att vara tvåbarnsmor :-D
Användarens profilbild
Av sacha42
tack för läsningen och grattis igen :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?