Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bani
Jag tycker också det är jättesvårt att göra grejer med baby på magen. Man ser inte att diska, man kan inte böja sig ner bla bla bla. Kunde jag knyta rygg vore det en annan sak, men de ggr jag försökt har Minimus protesterat. Högljutt.
Användarens profilbild
Av Ludwigsmamma
Igår sydde jag klart min Mei Tai :D och nu kan jag lätt få upp min son på ryggen. Idag har jag alltså fått massor gjort. (Jag har inte riktigt lärt mig att få upp honom på ryggen i långsjalen, nämligen, men med MT:n gick det jättelätt.) Nu sover han dock på min mage i långsjalen, myyysigt.
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
melon skrev:På dagen sover Dante i sjalen. Vissa dagar blir det ett par timmar. Hur bra jag än tycker om sjalen och hur många armar jag än får fria så kan jag inte låta bli att tycka att jag skulle hunnit göra så mycket mer om han sov i sängen :oops: Disken står, tvätten blir inte vikt, städa går inte och pyssla ska vi inte prata om...

Så jag äter en smörgås och sätter mig vid datorn. :oops:

Får ni andra nåt gjort med bebis i sjal?
Puh, sjal ÄR handikappande i hemmet tycker jag...fick INGET gjort så länge Nemi satt i sjalen så allra mest har hon sovit i soffa, säng eller annat så jag...KANSKE kunnat få nått gjort :roll:

bani: Tycker inte det gör så JÄTTEstor skillnad på om dom sitter på ryggen istället...känns inte bekvämt att böja sig ner eller sträcka sig efter saker eller nått...som ofta behövs när JAG grejjar hemma iaf...(plocka ur diskamaskin, städa, plocka tvätt osv...)
Av Sia
Skogskajsa skrev:[
bani: Tycker inte det gör så JÄTTEstor skillnad på om dom sitter på ryggen istället...känns inte bekvämt att böja sig ner eller sträcka sig efter saker eller nått...som ofta behövs när JAG grejjar hemma iaf...(plocka ur diskamaskin, städa, plocka tvätt osv...)
He, he, jag har en gång dammsugit och torkat alla golv med en tiokilos på ryggen, eftersom jag har en sån wiledamopp som man sköljer för hand i hinken så hade jag våldsam träningsvärk på framsidan av låren i flera dagar efter, snacka om hårt gympa-pass!!!
(men Wille var nöjd :D )
Användarens profilbild
Av bright
tycker d e lättare att få saker gjorda med lillskrutt i mt på rygg jämfört med sjal på rygg/mage...banden e smalare o jag kan röra armar o händer hur som helst! (hon sitter i high-back carry) 8)
Av Sia
MEN HALLÅ!! HUR BORTSKÄMDA ÄR VI EGENTLIGEN??
TÄNK PÅ DOM SOM ÄR TVUNGNA ATT LIGGA FLERA TIMMAR BLICKSTILLA I SOFFAN SÅ FORT BÄBIS SKA SOVA PÅ MAGEN.
:this:

Vid närmare eftertanke så är det inte ett dugg handikappande att ha sjalbarn, eller hur?! :floet2:
Användarens profilbild
Av Smilla103
Näää...det är bara mysigt!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?