Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ernamalin
Heeeeelt clueless! han har nog ingen vidare koll på vad de kostar heller :roll:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Elina skrev:
Ullegulle78 skrev:Oj, är det bara min man som har plåt-koll på vad som finns i sjalgarderoben? :shock:
Han kan till och med säga saker som: passar det inte bättre med Colibrin till den tröjan? Eller: Det vore ju fint med en MT i något mörkrött typ sidentyg.
(om någon undrar: Nej, han kommer inte bli ledig i brådrasket...;))
vilken kille :urule:
:iagree:
Användarens profilbild
Av Empy
emelie skrev:
Min sambo kommenterade mina nya sjalar med orden "jaha, en till. Vilken ful" och "En till!?! Ja, den var iaf inte lika ful" :shock: :roll:
och detta trots att alla mina sjalar är världens vackraste. 8)

:rofl:
Eftersom jag har ett helt lager med sjalar, så har han inte koll på alla som finns hemma.
Däremot har han stenkoll på vilka vi använder privat, han bär ju själv.
Senast redigerad av Empy den lör okt 20, 2007 19:46, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Elina
Janne har ganska bra koll, men det är för att vi har så få nu :lol: När det var som värst hade han ingen koll alls :roll:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
emelie skrev:
Elina skrev:
Ullegulle78 skrev:Oj, är det bara min man som har plåt-koll på vad som finns i sjalgarderoben? :shock:
Han kan till och med säga saker som: passar det inte bättre med Colibrin till den tröjan? Eller: Det vore ju fint med en MT i något mörkrött typ sidentyg.
(om någon undrar: Nej, han kommer inte bli ledig i brådrasket...;))
vilken kille :urule:
:iagree:

Min sambo kommenterade mina nya sjalar med orden "jaha, en till. Vilken ful" och "En till!?! Ja, den var iaf inte lika ful" :shock: :roll:
och detta trots att alla mina sjalar är världens vackraste. 8)
Skilsmässa...? :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
abmis skrev:Jag frågade precis och han svarade rätt :shock:
räknade han med lånade sjalar :Hahaa:
Användarens profilbild
Av annemi
Han har inte haft koll förut, men nu tror jag han har hyfsat bra koll...fast jag har ju inte så många nu heller :roll:
Användarens profilbild
Av bright
dora skrev:rätt bra koll. om jag hade haft en ny sjal så hade han märkt det.
sådär på ett ungefär...
Användarens profilbild
Av sanna73
Han kan nog inte på rak arm säga exakt antal, men han märker direkt om någon ny kommer in eller om någon försvinner. Han vet också nästan exakt vad alla kostat :roll:

Häromdagen när jag visade honom en sjal jag ville ha sa han "men en sådan har du ju nästan redan". Jag sa förstås nej, men han hämtade Lagunen och vist - den jag ville ha var väldigt lik :oops:
Användarens profilbild
Av thanisa
MEd sjalar så skulle maken kunna räkna upp vilka vi har. Att han skulle säga rakt upp hur många är jag osäker på att det hade nog fått börjat gå igenom efter färgerna för då kan han. Själv får jag också räkna efter innan jag kan svara och sen skulle jag nog glömma docksjalarna i första vändan.
Av eamane
Jag tror han har nog skaplig koll men kanske inte riktigt, inte jag heller för den delen!
Användarens profilbild
Av Fine
Japp, han har koll. Vi har liksom gemensam sjalgarderob.
Användarens profilbild
Av sacha42
abmis skrev:
sacha42 skrev:
abmis skrev:Jag frågade precis och han svarade rätt :shock:
räknade han med lånade sjalar :Hahaa:
:lol: Nej faktiskt inte trots att jag har dina lånade hemma hela tiden så visste han precis vilka som är våra

Det tycker jag var starkt då vi för tillfället har rätt många av dina här hemma :roll:

Du börjar inte möjligtvis sakna dem :wink:
:lol: det är lungt än så länge, ska se när vi kommer ner till ö-vik. Var ner en snabbis i torsdags över dan då jag var på 3årskalas. Men det var som inte läga att träffas då :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?