Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sofie
Upprätt i omslutet kryss i en blå Baby Bundler. Mysigt värre! Men dum som jag var tog jag inte med den till bb för jag tyckte det skulle vara skämmigt om jag misslyckades med knytningen och trodde att alla skulle tycka jag var knäpp och flummig som bar i sjal. Numera bryr jag mig inte om vad andra har för åsikter i frågan :wink:
Av Tiaramoll
Oj, oj. Vad jag börja längta efter sjalmys med bebisen...

Superfina bilder bilder Ejede!
Användarens profilbild
Av Eulalia
Ejede skrev:Jag hade med mig en Moby till BB men jag och trikåsjal fann oss inte riktigt till rätta. :? Är nog inte så vanligt har jag märkt, de flesta bär sina små i trikåsjal. :roll: 8) Tyckte det var mycket bekvämare med vävd sjal så efter 1 vecka bytte vi till Didy Olaf och jag knöt Emanuel i Kangaroo-Carry. :D
Såhär! :loving:
BildBild
:love: Vilka fina bilder!

Som så många andra åkte Ossian i trikåsjal (hoppas, hoppas att jag ngn gång får lyckan att bära nyfödd i den igen :roll: !)

Lillebror gillade inte vagga, så han åkte omslutet med benen innanför. Här min avatar när han är ngn vecka gammal :heart: :
Bild
Användarens profilbild
Av Elinea
Jag hade en Sino som jag köpte typ i vecka 20 men vågade mig inte på att använda den förräns Linnéa var fem dagar för hon var ju så himla pluttig (knappt 2 kilo). Vilken underbar känsla det var att ha henne i sjalen första gången men jag kommer ihåg att jag var lite rädd att hon skulle kunna ramla ut (hur nu det skulle gå till). Jag gick runt hela neo och var så stolt över mitt sjalbärande :-) Sen dess har hon i princip bott i sjalen men nu är det mest mina två Marimekkosjalar som används. Det känns som om trikå kommer funka ett tag till eftersom hon är ganska liten fortfarande.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag bär min lilla nyfödis i trikåsjal :heart:

x-omslut-2, både upprätt och i vagga.
Användarens profilbild
Av annalys
Simon bar jag i Babybjörn, men det beror lite på hur stabila de är i huvudet om det går bra direkt, jag har för mig att jag väntade ett tag innan det funkade bra. Sedan trivdes han i vagnen också.

Till David köpte jag Tricotti för att få bättre chanser, men han hade stadigare hals så han hade fixat Babybjörn fortare än Simon. Men då hade jag börjat bli mer intresserad av sjalar. Mest i vagga till att börja med, men han försvann väldigt för Tricottin var nog en gnutta stor. När han blev fyra-fem månader köpte jag en Patapum och började lära känna andra sjalare. Och när han var sju-åtta månader började jag bli så nyfiken på sjalar att jag lånade en när vi skulle till Kanarieöarna, den var kanon och sedan har jag handlat själv :D

Nu till nästa bebis tror jag egentligen det räcker med de sjalar jag har, men jag är lite nyfiken på trikåsjalar så jag ska låna några sådana, eventuellt blir jag sugen på att köpa också. Jag har ju också Patapum och Ergo, men jag tror de är stora för nyfödda. Min åsikt är att Patapumen är lite mindre, vi köpte Ergon förra vintern för att få plats med overallen på barnet.

Vilka intressanta och bra frågor du ställde om vagnar och sjalar!
Användarens profilbild
Av Sarai
Karl åkte Hoppediz från att han var en vecka gammal. Jag testade att ha honom i vagga i ringsjal på bb, trodde det var enklare, men det blev lånsjalen för hela slanten så fort jag vågade mig på att knyta in honom. Nu är jag i valet och kvalet om jag ska skaffa en trikåsjal. Det fungerade ju bra med den vävda sist, men jag kanske hyr en trikåsjal några månader i början.
Av Tiaramoll
annalys skrev:
Vilka intressanta och bra frågor du ställde om vagnar och sjalar!
Tack , tack.
Jag försöker bara få inspiration till att få med mig två änglar längre fram.
Vill även kunna amma i sjal, allt för att kunna finnas till hands för storebror. Ska bli spännande med två barn.

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?