Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Key
Jag antar att du menar köpesjal? Annars är det hemmasydda hippietrasan av lakansväv ;)

Så trodde jag att jag skulle klara mig med en sjal :roll: :duh: o köpte en Amazonas Antigua Kreativ eftersom den var rätt sval.
Av ninen
En sino skogssäv, easy sol och röd ringo, som inhandlades månaden före J's ankomst, efter noggranna studier av SB's sjalrecensioner. Det var bra sjalval (tack SB!), även om jag inte trivdes så bra med färgen sol och sålde den och köpte ett helt gäng andra vävda långsjalar...
Användarens profilbild
Av 4ungar
min lila moby :heart: :heart: myys

det skulle vara en i trikå till spädisen o detta varförsta bästa i "flickfärg" :wink:
Av surftrollet
Moby wrap mossgrön. Billig och trikå, lätt att börja med. Jag visste inte om vi skulle trivas med sjalandet så jag ville ha så billig som möjligt.
Användarens profilbild
Av melon
En svart Moby. Jättemysig och i nästan 4 månader var jag nöjd med bara den. Sen hittade jag hit :twisted: Vi valde den för att den var en av de billigaste trikåsjalarna, och vi visste ju inte om Siri (och vi) tyckte om bärsjalar :wink:
Användarens profilbild
Av joise
En svart sino, det var slumpen som avgjorde. visste inget om sjalar och tog första bästa, svart så den skulle passa till allt(tur att lilla E inte var nån kräkbebis för fläckar syns bra på den svarta). Men det visade sig att det var ett mycket lyckat köp, har varit supernöjd med den :D
Användarens profilbild
Av ernamalin
En mörkgrå Tri-cotti, var livrädd för 5m tyg och tänkte att om jag köper något lätt så kanske jag vågar mig på alla metrarna sen...

Det tog inte så värst lång tid innan jag ville prova och köpte då en rosa pearl på tradera, den var så tjock och klumpig att jag bara var tvungen att köpa en "riktig" sjal för det måste ju vara lättare :D

Det var i höstas precis innan Hoppediz priserna skulle gå upp, kunde inte välja så jag köpte en Madrid och en Lille 8)

Sen dess har det bara rullat på...
Användarens profilbild
Av milimani
En easy hug i kanelfärg eftersom jag också var livrädd för allt tyg i långsjalarna. Jättemysig och snart vågade jag mig på 5 meter tyg iallafall. En underbar skrynklig chokladgås blev det eftersom det var det enda maken kunde tänka sig att bära i.
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag vet inte riktigt vilken som var min första :oops: . Jag ville gärna ha en hoppediz panama, men den hade ju slutat tillverkas, så i väntan på den köpte jag en osaka som jag bara provknöt (en begagnad panama dök upp kort därefter). Den första jag använde var en indigoblå moby i alla fall. Och sen blev det panama för hela slanten under en låång tid.
Användarens profilbild
Av Eld77
Min första sjal var en Amazonas Brazil från babyboden. Jag köpte den för att jag ville bära i sjal och alla andra sjalar var så dyra. :roll: 8)
Användarens profilbild
Av Eulalia
Min olivgröna tricotslen :love:, sedan blev det didy indio kiselgrå :heart: ...
Av belinda
Min första var en Ultimatre Baby Wrap. Ja tyckte randiga sjalar var fula :shock: de såg så sjaliga ut! (likaså tyckte jag det var "fult" med stora barn i sjal-tur att man kan ändra sej :lol:)
Bilden på stellaris hemsida har tjejen axelbanden samlade, alltså inte utbredda, och det var det som gjorde att jag köpte just den, tyckte att det såg dökonstigt ut med utbredda axelband. Att man kan bära så med alla sjalar tänkte jag inte på :wink:
Senast redigerad av belinda den tor sep 13, 2007 11:30, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Min första var en MaM Eco. Köpte den för att prova om sjalandet var nått för mig och det var det ju :D Gillar att den är stadigare än andra trikåsjalar men ändå mysig.
Användarens profilbild
Av Alven
Mina allra första var en Bära barn som inhandlades innan David föddes. en vi använde den mycket sparsamt, vi fick inte till det och köpte en babybjörn sen i alla fall. När han var fyra månader hamnade jag på en infoträff om sjalar med Louise från Stellaris och Anna från Famna. Jag fastnade för Mobyn, så min första använda sjal blev en marinblå moby wrap. Sen en ergo, en stork Ulli, en hoppe Osaka, en stork Leo natur (senare choklad) och många fler! :)
Av MammaTess
Min allra första "sjal" var en bärpåse som jag fick låna av en god vän.
Sydd aven mjuk mjuk mjuk hängmatta, orange och superfin....

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?