Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av schmut
norkmedoo skrev:Nämen du, norkmedoo på sjalbarn, hon har minst 10 fler än jag har!

... duger det? 8)
ah du, jag glömde ju dig!
nu kan jag shoppa med gott samvete :lol:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
schmut skrev:
norkmedoo skrev:Nämen du, norkmedoo på sjalbarn, hon har minst 10 fler än jag har!

... duger det? 8)
ah du, jag glömde ju dig!
nu kan jag shoppa med gott samvete :lol:
:vågen:
Användarens profilbild
Av tinaw
Nänä, den gubben gick inte :nono: Här räknas inga sjalar. Fast de fyller upp en del skåp så att säga :roll:
Av Aelia
Ähhh, sacha42 slår nog alla här. Jag har nog runt 20 nu :roll:
Av Jenny
Jag tycks bara sälja allt, men som mest har jag nog legat runt 20 jag med :hide:

Men som sagt: En tjej på sjalbarn, hon, hon har.....
Och en annan, hon köpte en för..... på auktion,
Och då, då krashade siten!
Av anna m
Tisse skrev:Jag tycks bara sälja allt, men som mest har jag nog legat runt 20 jag med :hide:

Men som sagt: En tjej på sjalbarn, hon, hon har.....
Och en annan, hon köpte en för..... på auktion,
Och då, då krashade siten!
Ja mankan alltid trösta sig med att inte vara värst :) Förrän man är det :hmm:
Av anna m
thanisa skrev:Om du är medlem på den amerikanska saiten thebabywearer så kan du ju visa vad du har att komma upp i. En med fin ordning på sjalarna finns i den här tråden. Fast det är klart det är ju bara didymosskåpet som visas...

http://www.thebabywearer.com/forum/show ... p?t=150552
Som en skrev så var det en termin på college i sjalar i det skåpet...
Användarens profilbild
Av thanisa
anna m skrev:
thanisa skrev:Om du är medlem på den amerikanska saiten thebabywearer så kan du ju visa vad du har att komma upp i. En med fin ordning på sjalarna finns i den här tråden. Fast det är klart det är ju bara didymosskåpet som visas...

http://www.thebabywearer.com/forum/show ... p?t=150552
Som en skrev så var det en termin på college i sjalar i det skåpet...
ähmmm, det kanske det hon har det till. Ett sätt att spara till collage som man kan använda under tiden. Att alla inte syntes på bilden och att hon hade en till skåp med andra bärdon gjorde att jag kände att jag inte är så dyr i drift. Någon räknade till 57 didymos sjalar det kommer nog dröja länge innan jag har haft så många sjalar.

Fågelskådare har ju en klub för de som sett många olika sjalar. Vi kanske skulle börja med att man skriver upp när man har känt på en sjal och då föra sjaldagbok, hur lång tid skulle det ta innan någon kommer upp i 100 olika färger på sjalar?
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag har bara 16 bärdon. :)
Användarens profilbild
Av almasmamma
jag har inte alls många. kanske 4 st.. pinsamt Anna...stackars alma som inte får någon variation..
kanske är jag blåst men varför ha typ 25sjalar?? underbart för er som har råd. men de känns som flera tusenlappar är ute och bärs runt. ja jag är nog lite avis, men förstår fortfarande inte ritkigt.
Användarens profilbild
Av smurfis
Aelia skrev:Ähhh, sacha42 slår nog alla här. Jag har nog runt 20 nu :roll:
Hur många har Sacha igentligen? :mitvit: Jag tror hon är en myt! :hmm:

Själv räknar jag inte mina 8)
Användarens profilbild
Av korell
almasmamma skrev:jag har inte alls många. kanske 4 st.. pinsamt Anna...stackars alma som inte får någon variation..
kanske är jag blåst men varför ha typ 25sjalar?? underbart för er som har råd. men de känns som flera tusenlappar är ute och bärs runt. ja jag är nog lite avis, men förstår fortfarande inte ritkigt.
När man börjar komma upp i så många bärdon att man har flera sjalar i samma längd och flera selar osv osv så handlar det nog helt enkelt om en hobby, inte bara en praktisk småbarns grej. Och hobbysar lägger ju många ner mkt pengar på. :D
Av Aelia
smurfis skrev:
Aelia skrev:Ähhh, sacha42 slår nog alla här. Jag har nog runt 20 nu :roll:
Hur många har Sacha igentligen? :mitvit: Jag tror hon är en myt! :hmm:

Själv räknar jag inte mina 8)
Jag skulle gissa på runt 50 :roll: minst
Användarens profilbild
Av schmut
almasmamma skrev:jag har inte alls många. kanske 4 st.. pinsamt Anna...stackars alma som inte får någon variation..
det är bara granitisarna jag köpt nya... som mest jag har jag betalat 500:- för en sjal och det var Mimmis mei tai som jag redan bytt bort...
några är min mans, några är utlånade och sedan har jag för olika tillfällen; resa, gå långt,gå till affären, gå i vått väder, gå i varmt väder, vintersjal etc.
iochmed att vi inte har bil utan reser kollektivt, så är sjal ultimat.

jag skulle kunna rensa ut några men det skulle ändå bli 10-12 kvar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?