Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Korp
:D
Jag har fått liknande kommentarer från en sydamerikansk man och från en etiopisk kvinna. Det är bra för barnet att höra ett hjärta slå sa mannen. :heart:

Båda har dock frågat enligt vilken tradition jag knyter och verkat smått chockade över mängden tyg. :shock:

Tror jag måste starta en tråd om det
Av anna m
Vad kul :D
Användarens profilbild
Av jag71
Jenny m. liten skrev:Vad kul, jag var med om precis samma sak idag :D

"Min" sa nånting om att det är det bästa för barnet att man "bär på axlarna" (jag bar i ryggsäcksknytning, vet inte hur han tänkte riktigt) och att det är ovanligt i Sverige för att här kör många sina barn långt ifrån sig i vagn, och att barn ska vara nära...

Men han blev också jätteglad att se någon som gjorde det han tyckte var bäst för barn :D
Kan han inte menat att man bar med axlarna? Jag menarar att man fördelar tyngden på axlarna och inte bär så tungt eller nåt?!
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Härligt!
Har också fått kommentarer, positiva sådana, från män med utländsk bakgrund. En kille från Gambia blev jätteglad när han såg mig med A på Coop och pekade ut för sin svenska flickvän att "en sån ska vi ha när vi får barn, så bär man i mitt land". Hon såg dock lite skeptisk ut. :)

Däremot stirrar mest utländska kvinnor på mig och jag har bara fått positiv feed back från äldre kvinnor som känner igen bärandet hemifrån, förutom män då. Kanske de andra ser mig som lantis eller för fattig för att ha råd med vagn, vad tror ni?
Användarens profilbild
Av Monique29
När jag var och hälsade på pappa på sjukhuset var det en mörk man som blev jätteglad att se mig bära i sjal.
Ögonen lös upp och han sa att det är underbart (förstod att han menade sjalen p).
Kändes super.
Användarens profilbild
Av Clärchen
Humleblomstern skrev: En av killarna ville åka hem direkt och starta tillverkningen av ett eget litet sjalbrn! :lol:
Det där låter bra det också :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?