Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Be maken ringa då! :wink:
Användarens profilbild
Av Eaive1
Hehe :lol: ja då skulle han må (får ju inte ens hyra en sjal om han skulle få reda på det)
Nej han tycker jag är super fjantig, han skulle aldrig ringa åt mig.
Han är en sån som tycker att bästa sättet att lära sig någonting på är att tvingas till det :this:
Användarens profilbild
Av Sarai
Hmm, på sätt och vis har han rätt, men man måste ju ta det i lagom doser. Jag har också haft väldigt svårt att ringa till främmande människor. Det har blivit lite bättre sedan jag blev tvungen att ringa i jobbet. (Åhh, vad jag våndades de första gångerna, jag kunde skjuta på det en hel dag.) Men det gick. Jag kunde ju liksom ringa och representera jobbet, inte som mig själv. Sedan går det bättre och bättre.
Så alla ni som har svårt att ringa upp, öva! Men börja med enkla samtal, t.ex. ringa till frisören och boka tid. Det är ju sådana samtal de får hela tiden. Sedan kan man ta det svårare ärendena senare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?