Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av vovvemor
sacha42 skrev:
vovvemor skrev:
3-barns mor skrev:
vovvemor skrev:Förra veckan och igår rastade jag hundar med Daga på ryggen i ergon. Även om det bara varit riktiga kortisvändor, tyckte jag ändå att det tryckte på bebishuvudet/mitt blygdben/nederdelen av livmodern på ett obehagligt sätt - jag är ju ganska så gravid (40+3 med extremt nedsjunken och lågt liggande skitkorv därinne) så det kanske inte är så konstigt.

Idag när vi skulle ut så våndades jag lite innan, men sedan kom jag på att jag ju faktiskt har andra alternativ än ergon. :wink: Sagt och gjort - jag tog fram min vackra Eld - fast då gick Daga och hämtade Lavan istället och den vinken förstod jag ju. Sedan sträckte hon sig mot mig och sade för första gången "aaal" och jisses, vad mysgosigt det kändes i mammahjärtat! :heart:

Så snodde jag upp henne i ett omslut på ryggen och knöt ovanför magen och det är klart att det var mycket skönare!! (Det enda är att det gjorde ont i ryggen att knyta fast henne, men efteråt var det klart bekvämare.)

Helt plötsligt förstår jag inte varför det i princip bara blivit ergon för långpromenaderna när jag varit gravid, jag fattar inte att jag liksom lyckats glömma sjalarna! :shock:

Så, ibland ska man tänka längre än näsan räcker, haver jag lärt mig av detta. :wink:
Jag blir så full i skratt varje gång jag ser ett inlägg från dig vovvemor. Dels din signatur och så din stora bild med dotterns namn Daga.

Jag är också en vovvemor och så heter min hund Dotter Daga i stamtavlan. Kissmeth´s Dotter Daga. :D :app:
Nähä? Vad häftigt! Dotter Daga, vad roligt... Har du någon hanhund med något bra namn som lillebror kan ta också? :wink: :lol:
du kan ju alltid använda Torsten :wink:
Det tycker min mammaoch syster i alla fall, min farfar hette Torsten. Men Jonas säger att det inte är det som han bestämt sig för. :wink:
Av anna m
sacha42 skrev:
vovvemor skrev:
3-barns mor skrev:
vovvemor skrev:Förra veckan och igår rastade jag hundar med Daga på ryggen i ergon. Även om det bara varit riktiga kortisvändor, tyckte jag ändå att det tryckte på bebishuvudet/mitt blygdben/nederdelen av livmodern på ett obehagligt sätt - jag är ju ganska så gravid (40+3 med extremt nedsjunken och lågt liggande skitkorv därinne) så det kanske inte är så konstigt.

Idag när vi skulle ut så våndades jag lite innan, men sedan kom jag på att jag ju faktiskt har andra alternativ än ergon. :wink: Sagt och gjort - jag tog fram min vackra Eld - fast då gick Daga och hämtade Lavan istället och den vinken förstod jag ju. Sedan sträckte hon sig mot mig och sade för första gången "aaal" och jisses, vad mysgosigt det kändes i mammahjärtat! :heart:

Så snodde jag upp henne i ett omslut på ryggen och knöt ovanför magen och det är klart att det var mycket skönare!! (Det enda är att det gjorde ont i ryggen att knyta fast henne, men efteråt var det klart bekvämare.)

Helt plötsligt förstår jag inte varför det i princip bara blivit ergon för långpromenaderna när jag varit gravid, jag fattar inte att jag liksom lyckats glömma sjalarna! :shock:

Så, ibland ska man tänka längre än näsan räcker, haver jag lärt mig av detta. :wink:
Jag blir så full i skratt varje gång jag ser ett inlägg från dig vovvemor. Dels din signatur och så din stora bild med dotterns namn Daga.

Jag är också en vovvemor och så heter min hund Dotter Daga i stamtavlan. Kissmeth´s Dotter Daga. :D :app:
Nähä? Vad häftigt! Dotter Daga, vad roligt... Har du någon hanhund med något bra namn som lillebror kan ta också? :wink: :lol:
du kan ju alltid använda Torsten :wink:
Torsten heter min son och det är ett jättefiiint namn!!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Åh vet du vad?!? Jag blev så inspirerad av dig att jag var tvungen att testa med nya fina sjalen :D Och vips så fick jag till värsting-ryggknytet omslutet för första gången på hundra år, trots att Thea stretade emot lite, och så promenerade vi glatt till pizzerian och hämtade pizzan- och det var ju riktigt bekvämt ju :vågen: :vågen: :vågen:
Användarens profilbild
Av vovvemor
kajsa kavat skrev:Åh vet du vad?!? Jag blev så inspirerad av dig att jag var tvungen att testa med nya fina sjalen :D Och vips så fick jag till värsting-ryggknytet omslutet för första gången på hundra år, trots att Thea stretade emot lite, och så promenerade vi glatt till pizzerian och hämtade pizzan- och det var ju riktigt bekvämt ju :vågen: :vågen: :vågen:
Men visst är det ju jättemysigt?! Jag lovar högtidligt att jag aldrig mer ska glömma sjal som alternativ till ergon av ren lathet. :this:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
vovvemor skrev:
Men visst är det ju jättemysigt?! Jag lovar högtidligt att jag aldrig mer ska glömma sjal som alternativ till ergon av ren lathet. :this:
:iagree: :loving:
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
vovvemor skrev:
3-barns mor skrev:

Tyvärr inte... :cry: :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?