Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Chokladgåsen! Den flyttar aldrig! Sen är det väl tveksamt om jag skulle kunna sälja Indo Rubinen heller...
Användarens profilbild
Av Isanna
:heart: L I S A :heart:

Varför? Det är både min och Daniels absoluta favoritsjal!

Solen och Regnbågen har jag nog lite svårt att tänka mig att jag kommer att sälja annat än när det inte blir fler barn i det här huset.
Användarens profilbild
Av jag71
hoppis london. bara så underbar.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag älskar verkligen min grönturkosa Easy och eftersom den inte finns längre skulle det sitta låååååångt inne att göra sig av med den.
Dock måste jag nog ändå säga våran ljusrosa Moby, det är liksom mest nostalgi, den första sjalen, Alberts bäbissjal :heart:
Användarens profilbild
Av solanna
Jag skulle nog ha svårt att sälja en endaste en av mina sjalar, men däremot kan jag tänka mig att låna ut dem på långlån till folk jag känner. Mobyn var ju min första sjal och min och Dantes gossjal. :heart:

Elden vill jag nog spara på till barnbarnen för att dne är så fin och så komplett som sjal.

MTn har jag sytt själv och bara det gör att den måste få stanna av nostalgiska skäl.

Återstår bärabarn-sjalarna och de kan kanske få åka så småningom. Å andra sidan kan de ju användas väldigt länge.

Sutemin är jag inte så nostalgisk över, men vi får väl se om jag ids sälja när den inte ens har en chans att användas längre.
Användarens profilbild
Av Blixa
Nu har jag svårt att sälja sjalar över lag (sålde första sjalen och såg till att köpa tillbaka den så fort det gick :lol: ) men Jimpa och min svarta Indio lämnar mig nog aldrig :heart:
Användarens profilbild
Av sacha42
Julia, J/H, råsa e-bay och min indo pearlmutter blir nog dem som stannar längst :roll:
Användarens profilbild
Av Måsen
Min Bebina regnbåge kan jag inte tänka mig att göra mig av med just nu, men en vacker dag så kan det kännas annorlunda. Vad ska jag med sjalar till den dagen de inte används till att bära i?
Lite ot, men jag funderar ibland på hur man kommer att se tillbaka på de här åren man sjalade "Gud så tokig jag var då med alla sjalar som flyttade hit och dit" :roll: :lol:
Av anna m
Just nu skulle jag inte kunna sälja nån... Absolut inte wellen granet eller indio malva iaf... nä, inte någon i dagsläget.
Användarens profilbild
Av Annika80
Äger ju ingen ren sjal nu, men min första MT jag sydde i rosa camotyg kommer jag nog INTE att skiljas från :heart:
Användarens profilbild
Av aha
Min moby wrap som var min första sjal.
Dessutom ingen ide eftersom den tyvärr är ur ett defekt parti där tyget går sönder runt etiketten. Såg det så sent att jag inte ens försökte reklamera.
Jag har lagat det så det får väl vara så.

Sen gillar jag min Didymos ellips svart skarpt. Har knappt använt den alls eftersom sonen var obärbar i sjal när jag köpt den. Han krånglade sig ur alla knytningar. Det blev en Ergo istället som blev trotjänaren och den sitter inte heller löst.

Men aldrig är ett ord jag försöker att inte använda längre. Det brukar bara straffa sig...
Av FiaLisa
Det finns ingen sådan sjal. För mig är de bara verktyg. När bärperioden är slut så åker sjalarna ut men just nu håller jag väldigt hårt i körsbärsgåsen eftersom den är bäst och snyggast av sjalarna i min samling.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag tror alla mina sjalar kommer att få flytta förr eller senare :roll: Är inte heller så sentimental av mig :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?