Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av schmut
marlene skrev:Folk vill inte sälja så billigt som köparna vill köpa kanske.
det tror jag definitivt är en tanke. de sjalar som kostar mer i inköpär nog också svårare att sälja vidare. varför köpa en begagnad sjal när du kan få en ny för 100-lappen mer?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Kan det inte vara så också att många börjar ha lite större barn och inte bär lika mycket? Jag handlade friskt när A var liten, och de flesta som gjorde det då hade barn i ungefär samma ålder. Och många av dem klagar liksom mig på att barnen inte vill bli burna längre... Fast å andra sidan kommer det ju nytt folk hela tiden, så min teori kanske inte håller ändå :lol:
Av Milen
Sacha42 du undrade vilka sjalar jag var intresserad av. (Har annu inte lärt mig citera) Väntar på en ny Amasonas antigua lollipop och lämnat intresse för en ALbert. annars är det väl sjal i röd, grön, brun, neutral färg, (helst inte helt enfärgade). Även intresserad av en Ergo NT, samt en ringsjal. Men ekonomin tillåter inte mer denna månad.
Användarens profilbild
Av sacha42
Milen skrev:Sacha42 du undrade vilka sjalar jag var intresserad av. (Har annu inte lärt mig citera) Väntar på en ny Amasonas antigua lollipop och lämnat intresse för en ALbert. annars är det väl sjal i röd, grön, brun, neutral färg, (helst inte helt enfärgade). Även intresserad av en Ergo NT, samt en ringsjal. Men ekonomin tillåter inte mer denna månad.
ok, men inga specifika sjalar som du drömmer om mao förutom Albert då :lol:
Av Milen
Speciell sjal skulle då vara BB-Sling passionfruit, för att jag har provat den och den är skön att bära i och maken tycker om färgen. Annars ingen så där extra utan flera som jag skulle kunna tänka mig om jag har pengar och tillfälle ges. Har bestämt mig för att fyra vävda långsjalar får lov att vara max
Användarens profilbild
Av sirisirius
Knyttet & K skrev:Kan det inte vara så också att många börjar ha lite större barn och inte bär lika mycket? Jag handlade friskt när A var liten, och de flesta som gjorde det då hade barn i ungefär samma ålder. Och många av dem klagar liksom mig på att barnen inte vill bli burna längre... Fast å andra sidan kommer det ju nytt folk hela tiden, så min teori kanske inte håller ändå :lol:
Jag tror på din teori och eftersom många av dem som ploppar ut nya nu så tror jag köphysterin kommer slå till igen till hösten. :D
Användarens profilbild
Av Ami
sirisirius skrev:
Knyttet & K skrev:Kan det inte vara så också att många börjar ha lite större barn och inte bär lika mycket? Jag handlade friskt när A var liten, och de flesta som gjorde det då hade barn i ungefär samma ålder. Och många av dem klagar liksom mig på att barnen inte vill bli burna längre... Fast å andra sidan kommer det ju nytt folk hela tiden, så min teori kanske inte håller ändå :lol:
Jag tror på din teori och eftersom många av dem som ploppar ut nya nu så tror jag köphysterin kommer slå till igen till hösten. :D
Haha, den tror jag på. Just nu för sekunden räcker det med en sino (just inhandlad), en ringis, en vattenringis, en hoppe, en abc & en ergo, men i höst skulle det nog sitta fint med kanske en BaBu eller MAMeco och en Leo eller en Indio. :D
Av Minea
Kan det inte vara en kombination av allt ovanstående, mer eller mindre??? Sedan vet jag inte hur det var "förr i tiden" men nu verkar många fynda på både Tradera, Blocket och E-Bay.

Många gånger tycker jag det verkar som om flera är ute efter samma sjal och då gäller det att timingen klickar men ändå tycker jag att det är nästan hopplöst att hinna först på en sjal. Vet inte hur många gånger jag varit "trea". Eller att det säljs "rätt sjal", precis som Milen skrev.
Av anna m
Tivedstrollet skrev:Vi har bytt regering och alla :roll: har fått 1000 kr mer i plånboken varje månad :) Alltså har alla råd att köpa en ny sjal i månaden och behöver inte köpa begagnat.. :wink:
Hrm... då måste någon sno mig på min tusing... :roll:
Användarens profilbild
Av marlene
anna m skrev:
Tivedstrollet skrev:Vi har bytt regering och alla :roll: har fått 1000 kr mer i plånboken varje månad :) Alltså har alla råd att köpa en ny sjal i månaden och behöver inte köpa begagnat.. :wink:
Å defenitivt min, här blir det bara mindre och mindre pengar :roll: :x
Av Minea
marlene skrev:
anna m skrev:
Å defenitivt min, här blir det bara mindre och mindre pengar :roll: :x

Undrar vem det är som får min tusing också...Köper gärna begagnat
Användarens profilbild
Av aha
Jag köper begagnat ibland (fast jag köper ju inte så mycket...) men då ska det skilja mer än ett par hundra mot en ny. Skiljer det mindre köper jag hellre nytt för då vet jag att jag kan byta utan problem om det är nåt + att den ju är ny.
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag köper gärna begagnat om den jag söker just då finns begagnad - gillar att få sjalen ingosad och klar. Tycker ofta man får jobba in en helt ny sjal lite och jag gillar inte det (lat kanske :oops: ). Men finns inte den jag vill ha, just när jag vill ha den, som begagnad blir det en ny, för jag är inte bara lat - jag är otålig också :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?