Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av vovvemor
I en stor knöl under skötbordet (som iofs inte används som skötbord och står i en liten hall) där man kan dra för ett litet draperi har jag alla sjalarna. För tillfället används bara ergon, den hänger på en galge i hallen bland våra ytterkläder.
Användarens profilbild
Av Clifford
Fint ihopvikta på en hylla i hallgarderoben, precis vid ytterdörren. Ibland ligger någon vid skrivbordet också, eftersom Alva gärna leker i dem :)
Användarens profilbild
Av schmut
jag önskar att jag hade bättre koll, men oftast ligger de i en tämligen oorganiserad hög i vardagsrummet eftersom de alla används dagligen. den enda som är ihopvikt fint är reserven i skötväskan.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Just nu:
några i en stor hög tillsammans med en massa kläder :oops: i en fotölj nedanför trappen, några ihopknycklade i sängen som fallskydd, någon i hammockbagen på sulkyn, någon i hallen...
*tittar mig omkring* Ja, det var nog allt tror jag. :lol:
Användarens profilbild
Av nickenyfiken
Hehe, i hallen, bilen, vardagrummet och sovrummen och har man tur kan man även hitta ett par i lådan som är avsedd för förvaring av bärredskap.

:D
Av Minea
Vi har inte så många sjalar och de ligger (oftast) i en korg i vinkeln på trappan till övervåningen.
Vi har ett jättelitet hus och där ligger de nära till hands från "alla" rum när man ska sjala!!! :D

Ibland hittas de som uppskattade lekattiraljer i barnens rum och då går de inte att "hugga" hur som helst...
Användarens profilbild
Av sagogrynet
nickenyfiken skrev:Hehe, i hallen, bilen, vardagrummet och sovrummen och har man tur kan man även hitta ett par i lådan som är avsedd för förvaring av bärredskap.

:D
:lol: :Hahaa: :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
För tillfället ligger de flesta sjalar i en hockeytrunk i väntan på att flytta in i våran nya stuga :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Oj de ligger lite överallt.
Brukar försöka se till så att jag alltid har minst en sjal på övervåningen och minst en sjal på nedervåningen. Så att man alltid har en sjal att tillgå var man än är.
Användarens profilbild
Av sanna73
Just nu en i soffan och en på hallgolvet, men resten av långsjalarna hänger på den byxgalge från ikea som är inköpt för ändamålet.
Ergon ligger sedan på hatthyllan och ringsjalarna hänger på en dörr :D
Användarens profilbild
Av elisabet
Ihopvikt på soffan.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Selarna hänger på klädhängaren i hallen, de fletsa sjalar hänger på en för ändamålet upphänga krokar (sådana där som man hänger över en dörr, köpt på Lagerhaus) .... sen finns det en och annan utspridd i lägenheten dessutom :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av MrsR
Ibland i byrålådan för sjalar, men ofta på golvet, i sängen, soffan, vagnen eller i nån väska :roll: .
Användarens profilbild
Av Siania
Sjalar och Ergo ligger i barnvagnen när de inte används. Något ska man ju ha den till och den är en utmärkt förvaringsplats, lättillgäng som den är i vår hall. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?