Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
anna m skrev:
Annika80 skrev:Turkos multirand som jag först ville ha var SLUT
Den hade jag köpt :wink:
:this: Där fick man för att man satt och velade framför fotot av färgerna i nästan en timme...
Men Lime blir nog bra den med :D
Användarens profilbild
Av exiteme
Annika80:
Hehehe... Att du fick multiranden var tack vare mig. ;-) Jag hade första tjing, men avstod för att jag visste att andra ville ha den. Emma var schysst nog att sticka ut på stan och införskaffa en liknande åt mig istället. :-)
Användarens profilbild
Av Isanna
Supernajs!!!
Användarens profilbild
Av kogkarin
Nu har jag också skickat en beställning!!

Det blev en blårand 5,0 m, docksjal (lime) och ringsjal röd horisont. :app:
Användarens profilbild
Av mexanemma
exiteme skrev:Annika80:
Hehehe... Att du fick multiranden var tack vare mig. ;-) Jag hade första tjing, men avstod för att jag visste att andra ville ha den. Emma var schysst nog att sticka ut på stan och införskaffa en liknande åt mig istället. :-)
Den Turkos Multirand som Anna beställde var 5,5m och den var ingen annan intresserad av. Den som var 4,4m ville 3 personer ha (mailen kom samma dag), och Exiteme var den första i kön. Då hon sa att det gick bra med en av de liknande jag fick tag på så gick den till nästa kund i kön - en som heter Linda. Den tredje i kön - Annika80 - valde inte den andra färgen som jag hade köpt in som alternativ till Turkos Multirand utan tog en Lime istället.

Tack till alla kunder för era beställningar! Nu blir det snart dags att köpa nya tyger igen! Kul!
Jag är ledsen att ni behöver vänta så länge på era rebozos, men det är en av anledningarna till att vi kan hålla så låga priser ;-)

/Emma i Mexiko
Användarens profilbild
Av exiteme
mexanemma skrev:
exiteme skrev:Annika80:
Den Turkos Multirand som Anna beställde var 5,5m och den var ingen annan intresserad av. Den som var 4,4m ville 3 personer ha (mailen kom samma dag), och Exiteme var den första i kön. Då hon sa att det gick bra med en av de liknande jag fick tag på så gick den till nästa kund i kön - en som heter Linda. Den tredje i kön - Annika80 - valde inte den andra färgen som jag hade köpt in som alternativ till Turkos Multirand utan tog en Lime istället.

Tack till alla kunder för era beställningar! Nu blir det snart dags att köpa nya tyger igen! Kul!
Jag är ledsen att ni behöver vänta så länge på era rebozos, men det är en av anledningarna till att vi kan hålla så låga priser ;-)

/Emma i Mexiko
Du har rätt. Jag citerade ju fel person.... :oops: :duh: :hide:
Användarens profilbild
Av jag71
exiteme skrev:Är mer förvirrad. Jag köpte denna:
Bild
Inte denna:
Bild
Spelar väl ingen roll! Dem är snygga båda två! Och huvudsaken är väl att du vet! :lol: Hoppas få se dem alla i sommar!
Användarens profilbild
Av schmut
exiteme skrev:Är mer förvirrad. Jag köpte denna:
Bild
Inte denna:
Bild
det ena ser bara ut som ett dåligt foto av den förra...och båda är ganska snygga. :lol:
Av anna m
Jag tycker det ser ut som att det är olika kvalitet på fotona. Visst är det samma sjal? :roll:
Av Monica_75
jag med har beställt sjalar av emma :-)
Väntar på både en långsjal och en ringsjal.
Användarens profilbild
Av exiteme
Monica_75 skrev:jag med har beställt sjalar av emma :-)
Väntar på både en långsjal och en ringsjal.
Tankeläsaren exiteme säger att du beställt en svart eld och en regnbåge pastell... :roll: :wink:

Jag sålde min Hawaii. Gissa om jag saknat den i vårvärmen! Kommer att stå beredd var gång brevbäraren kommer denna veckan! :twisted:
Av Monica_75
ja det kan nog stämma att det var dom två färgerna :D
Och Min kompis beställlde röd multirand och en antikvår.
Nu har det gått en vecka så vi hoppas att paketetkommer nästa vecka.

Dum som jag är har jag redan sålt min trikåsjal och måste posta iväg den imorgon, funderar på hur jag ska klara mig 1-2 veckor utan den :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?