Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
Celerona skrev:
Min ena kusin fick faktiskt en väska som kostade över 6 000 av sitt ex (och den gick sönder så han tog henne till Paris för att köpa en ny - hmm... han hade visst pengar )
och ändå är han ett ex...hmm sambon borde inte kunna gnälla för 300spänns halsduk om jag drar den storyn för honom...
är det så man ska göra? Berätta om hur andra använt sina pengar?! Så rättfärdigar jag det inför miog sjaälv bara! Sambon här hemma skulle bara förklara att det exet inte hade fem barn och så hade han f*n så mycket bättre inkomst än oss och huxflux så funderar jag på om jag inte ska sälja alla mina sjalar för ett lakan funkar ju också och om vi verkligen behöver alla tygblöjorna och om mina kläder verkligen är så hemska att jag behöver fler (sambon är smått hysteriskt över min ovilja att köpa kläder till mig själv så han har hotat med att handla åt mig :lol: :lol: )
Av Celerona
jag drog inget för sambon om hur mycket andras pojkvänner lägger ner i pengar på dem, vi har inte heller sådana resurser...

och inte van jag på trisslotten heller.. :wink:
sambo undrar mest vad jag skall med en sjal till...bära katten eller frågade han..[/quote]
Användarens profilbild
Av jag71
Men dumma lott! Själv försöker jag få alla runt omkring att förstå jag verkligen vill ha sjalar i födelsedagspresent och med tanke på hur förra födelsedagen var (på sjukhus, själv - orkade inte ens ta mig till kiosken och köpa något gott, träffade dem två äldsta barnen i tio minuter, hade skit ont och och och... ) så borde jag få åtminstonde en sjal! :roll: Hoppas kan jag ju!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?